Skocz do zawartości

Naprawa serwis, auto zastepcze


Tomek_Poznan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

 

Mam pytanie - może oczekuję za wiele od marki premium.

 

1. Zgłaszam usterkę na gwarancji.

2. Serwis mnie umawia.

3. Mówię, że potrzebuję auto zastępcze (żeby dojechać do biura i później wrócić do serwisu).

4. Serwis mówi, że z nie ma, ale może ściągnąć za XXX PLN....

 

Punt 4 jest dla mnie zaskoczeniem. Mam porównanie do innych marek konkurencyjnych, które bez dyskusji od razu udostępniają auto. Jest to dla nich oczywiste, że jak klient zostawia auto to nie będzie siedział cały dzień....

 

Za dużo oczekuję, czy taka jest praktyka BMW?

 

T_P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

no to różnie jest z tymi serwisami bo ja też nie dostawałem... i to niezaleznie od marki...

generalnie auto zastępcze free na czas naprawy gwarancyjnej to tylko dobry gest warsztatu

 

ps. u mnie Opel proponuje rowery za free ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwis serwisowi nie równy.

Gdzie u jednych serwisów auto zastępcze na czas naprawy gwarancyjnej jest oczywistością u innych serwisów jest to problemem.

 

tak jak napisał wilk325.. - czas zmienić serwis :cool2:

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Z tego co ja zauważyłem opcje są trzy:

1. Zamawiają dla Ciebie taksówke na Twój koszt.

2. Podwożą Cię Twoim samochodem pod biuro/dom i potem mogą też nim podjechać.

3. Możesz wypożyczyć odpłatnie auto zastępcze, u Sikory za 50% na czas serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie opcje slabe ,biorac pod uwage marke Premium...

Moim zdaniem minimum to rozwiazanie ,,amerykanskie'' ,czyli odwozenie klientow do wybranych lokalizacji.

To chyba wstyd zeby dealer BMW nie mial dostepnego samochodu z zatrudnionym do tego kierowca ?

Tutaj nawet Toyota to oferuje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Mysle, ze trudno porownywac rynek amerykanski do polskiego. Troche inny etap rozwoju. W mojej najblizszej okolicy mam kilku dilerow BMW. Jakos serwisu jest zenujaca, ale kazdy z nich ma dosc pokazna flote samochodow zastepczych udostepnianych za darmo. Wsyzstkie to BMW, najczesciej seria 3, troche X1, X3. Raz dostalem 535i.

 

Wlasnie niedawno pojawil sie na bimmerfest temat o kokos M5 uzywanym do odwozenia innych klientow serwisu BMW (oczywiscie bez wiedzy klienta). W temacie wrzucil ktos linka do tego jak kamera uchwicila zabawe pracownika serwisu samochodem klienta

 

http://www.nbcchicago.com/news/local/Dashcam-Video-Shows-Dealership-Employee-Taking-Car-on-Joy-Ride-301081551.html

 

Ja zawsze dodaje w zleceniu serwisu: not authorized to operate off the lot. Jesli musza naprawde zrobic test drive, to musza do mnie zadzownic i wytlumaczyc o co chodzi. Oprocz tego, ze nie chce, aby nadmiernie ktos bez powodu korzystal z samochodu, to w sytuacji, gdzie pracownik serwisu ma wypadek moim samochodem podczas jazdy, ja odpowiadam swoim ubezpieczeniem za szkody. Oczywiscie mam regres do serwisu / pracownika, ale wolalbym uniknac takich sytuacji.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.