Skocz do zawartości

e39 520i przekrecenie panewki, co zrobic?


ziomalo2010

Rekomendowane odpowiedzi

chlopy no szukam tego dobrego 2.8 w przystepenej cenie ale na razie trudno.

wokolo widze pelno 2.0 150km jednak z modeli e34, e36 powiedzcie mi gdybym zdecydowal sie na silnik w wybranych modeli co bym musial przerobic?

dodam ze mozna trafic na jakies nie drogie egzemlarze a jezeli mam czekac na ten 2.8 do wakacji to juz chyba zostane przy 2.0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

JA mam u siebie silnik właśnie z e36 coupe i silnik jest w świetnej kondycji więc to nie zasada.

Zresztą e 36 jest sporo lżejsze i silnik ma mniej do roboty.

 

Ale wiadomo , że liczy się jego stan a nie pochodzenie.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jest mniejsze ma inne zawieszenie i możne dlatego miska ma inny kształt bo musi być odpowiednio wyprofilowana.

 

Tak samo kupowałem kiedyś identyczny silnik do vectry z omegi. Musiałem zmieniać miskę i chyba nawet smok, dlatego oddałem i kupiłem z vectry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopy jestem z pomorskiego i tutaj mam maly wybor ciezko dorwac 2.8 na co bym wydal kase jednak jak nie ma takowego silnika to chce zrobic moja bete jak najmniejszym kosztem a jak mi poszly panewki to w tym wypadku najlepiej tylko slupek wymienic stad tak duzo pytan bo mam dylemat auto juz stoi trzeci tydzien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wzialem sie powoli za robienie mojej Bunii, powiedzcie mi prosze czy jest normalne ze po przekreceniu(wytarciu) panewki- diagnoza mechanikow(na podstawie stukania, gdy auto jeszcze jezdzilo) jest mozliwe to, : ze sprawny rozrusznik nie ma szansy zakrecic walem?

zalaczam film - byc moze to nie panewka?

 

prosze o diagnoze i odpowiedz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest możliwe.Oddaj w końcu auto do naprawy bo pytaniami na forum auta nie naprawisz.A jak masz jakieś wątpliwości co do diagnozy to jak chłopaki dojdą dokładnie do uszkodzenia to jedź zobacz a nie narzekaj że coś tam ci powiedzieli i nic nie wiesz wiecej.Nie wszystko da sie przez telefon załatwić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kolego.

Po kiego wykręcać świece????

Masz z przodu silnika koło pasowe które napędza pompe wody alternator , wspomaganie i klimę.

Jesli to się nie rusza to wał się nie rusza.

Masz na tym kole śrubę centralną na klucz 22. Załóż taki klucz i zakręć kluczem silnik.

 

Myślę , że sam nie powinieneś naprawiać tego silnika...

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra chlopy haha, wczoraj sie wzialem za demontaz osprztu zeby oczom ukazal mi sie caly silnik aby byl mozliwy jego jak najszybszy demontaz i zauwazylem ze korba wyszla bokiem haha- tego chyba nie grali.

 

mam problem tylko z kolekorem ssacym, odlaczylem od niego wezyki przeszkadzajadze jego demontaz, odpialem wtryskiwacze od gazu no i oczwiscie odkrecilem od bloku, jednak cos jeszcze go trzyma...ktos cos??

 

zdjecie korby nie dlugo wstawie do tematu, teraz poszukuje nowego silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.