Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cześć, miałem przez rok felgi 16tki i opony 205/55, zmieniłem felgi na 17tki i opony z tyłu 225/45, od tego czasu jak auto bylo załadowane to przy nierówności która powodowała dociśnięcie auta do nawierzchni prawe tylne koło haczyło o nadkole, amorki i sprężyny wymieniałem pół roku temu, pojechałem więc na diagnostyke i wyszło, że tuleja jest do wymiany i zbieżność do zrobienia (tylne prawe koło zawsze było bardziej górą do wewnątrz niż prawe, taki negatyw ale na prawym kole mocniejszy), przy ustawianiu zbieżności powiedzieli mi, że bardziej tego wyprostować nie mogą bo już jest koniec śruby czy coś w ten deseń, po tych zabiegach nie musze jechać nadałowanym autem aby mi tarło o nadkole - wystaczy, że jade sam :cry: ma ktoś jakiś pomysł, co może być do wymiany, ew co zrobić żeby móc ustawić zbieżność taką samą, wiem że to raczej wróżenie z fusów jeśli nie ma się auta przed sobą ale może ktoś miał taki problem, mogę zarzucić zdjęciami jak to wsio wygląda w razie potrzeby

320d 2002r

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

geometria zrobiona, et felg 35, oznaczenie jest 149 17x7,5JJ

 

do póki miałem 16'tki na minimalnym "negatywie" było wszystko ok, po założeniu 17tek i ustawieniu zbieżności z tyłu na w miare normalną prawe tylne koło haczy o tylną część nadkola (jakby przy połączeniu nadkola ze zderzakiem), czy ustawienie spowrotem negatywu albo zmiana opon z 225 na 215 coś pomoże ? amorki/sprężyny wymieniane w zeszłe wakacje :evil: czy mogą być winne tuleje ? czyt. opadnięciu tamtej części auta o około 1cm albo większej tendencji do opadania nadwozia przy dociskaniu auta ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.