Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pewien problem ponieważ mam bmw e46 318d 116 koni po lifcie 2004r i wiem , że mam coś ze sprzęgłem bo sie tłucze na luzie , ale mam też problem z mostem który bym chciał rozwiązac więc tak czy to możliwe , że ten dyfer ma szpere 25%, 40%? Ponieważ na trawie jak ruszam i za boksuje to na 2 koła bierze , na asfalcie również czasami na 2 bierze , drugi problem słychac stuki między biegami 1-2 2-3 tak jak by z dyfra , siadłem kiedyś pod auto i ruszałem nim na biegu przód i tył i słychac była stuk i puk 3 problem to szumi w aucie jeżeli mam poniżej 2.5 tysiaca obrotów , jak mam 3 bieg i mam 1800-2000 tys i dam cały gaz to aż wibruje mi dupka... Obstawiacie na dyfer czy to wina dwumasa/lożyska ?
Opublikowano

Podpora wału jest na swoim miejscu

 

No , ale tak jak mówiłem huczy/szumi , to nie wiem czy mozliwe ze przez lozysko/dwumas , a po drugie na trawie, na asfalcie bierze na 2 koła , to nie wiem czy oryginalny dyfer dieslowski miał szpere jakąś? Wiem że jak stane na hamulcu jednym kolem na trawie a drugim na betonie to koło na trawie tylko sie kręci

Opublikowano

e46 z wyjatkiem m3 nie miało w opcji szpery, szkoda....

 

podnies tył i zakrec kołem i zobacz jak zachowa sie drugie w momencie kręcenia

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Taaaa szpera, ale elektryczna :P Układ kontroli trakcji przyhamowuje koło które się ślizga przekazując w ten sposób napęd na drugie koło :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.