Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Posiadam e34 518i (tak, można tym jeździć, a nawet z jazdy czerpać przyjemność ;D). Opiszę mój problem. Na początku zawiodło ciepłe ogrzewanie. Po kilku dniach silnik w trasie nagle się zagrzał, a ciesz chłodząca zagotowała. Czytając na forach podejrzewam zapowietrzony układ. Silnik grzeje się po przejechaniu paru km. Przy odkręceniu wlewu na ciepłym silniku zaczyna ulewać się gdzieś spod wężyka (2), a poziom cieczy podnosi się do korka wlewu po czym powoli ubywa go prawie do zera. I tak dzieje się za każdym razem po dolaniu płynu i parku kilometrach. Dodam, że wąż (3) jest gorący i wiotki, a wąż (2) zimny. I czy zakrętka(1), to zakrętka odpowietrzania ? Czy mógłby ktoś wytłumaczyć czy odpowietrzanie układu chłodzenia w tym silniku jest podobne do 2.0+ ? Proszę o rady. Link do pomocniczego zdjęcia: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ab42e0aacac62dd8.html
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
zalej do pełna zbiorniczek zapal silnik i włącz nawiew na maksa odkręć korek odpowietrznika płynu zacznie obywać dolewaj do pełna i poczekaj aż otworzy się termostat Plynu ubędzie jak zacznie lać woda z odpowietrznika zakręć go wyłącz silnik poczekaj aż ostygnie dolej płynu do zbiorniczka i ciesz się odpowietrzonym układem , a i posprawdzaj węzę któryś możne przepuszczać np na łączeniach miałem taki jeden wężyk i nie było nic na nim widać silnik się zapowietrzał i grzał się dopiero jak pękł wiedziałem ze to on był winowajca

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.