Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko, dzisiaj podmieniłem wężyk od egr z węzykiem idącym od zbiornika podciśnienia do zaworu i idzie zdecydowanie lepiej tylko na tym wężyku czasem jest tak że troszkę zwolni przy 3tys obrotów i za moment znów ciągnie ale ogólnie jest lepiej.

 

Różnią się one przede wszystkim twardością ten od EGR jest twardy a ten co był normalnie od zbiornika podciśnienia był miękki ( gumowy ale miękki ) i teraz moje pytanie jakie najlepiej kupić ? twarde i z trochę wiekszą średnicą czy idealnie dopasowane, miękkie ?

 

Druga sprawa to w jakich sklepach się takie coś kupuje :D ?

Opublikowano

czesto polecane sa silikonowe, mozna kupic np na allegro

 

inni zakładaja przelewowe, dostepne w kazdym motoryzacyjnym, sprawdzają się

 

teoretycznie nie powinno byc różnicy, ważny jest właściwy przekrój i szczelność węzyka ale jesli bedzie zbyt miekki to moze przy duzym podcisnieniu odształca sie, hmm taka luźna sugestia :?

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

oczywiscie wężyki drogie nie są to zawsze warto miec je w dobrym stanie

najtańszy element sterowania podciśnieniowego a jakże ważny, mała nieszczelność czy inna nieprawidłowość z nimi związana (przekrój, rodzaj, podłączenie) może generować problemy mniejsze czy większe :cool2:

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Wlasnie zamowilem te wezyki ;)

 

Przesledzilem sobie jeszcze jak u mnie to wszystko idzie i wszystko jest ok ale jak jest ten trojnik podciśnienia to u mnie są od niego 2 wezyki na jednym krućcu nie jest nic założone tak powinno być ?

 

Na środkowym nic nie ma pomiędzy tymi dwoma co są

Opublikowano

dokladnie juz nie pamietam ale zdaje sie ze z trójnika wychodzą 2 wezyki a jeden ma zaślepke założoną

 

poszukaj schematów podłaczeń tam wszystko bedzie wyjasnione

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

oki oki :)

 

znalazłem w internecie takie zdjęcie u u mnie nie ma nic właśnie w środku, ale to mało ważne wstawiam tak tylko jak ktoś by był ciekawy :

 

http://i.imgur.com/qeF7V0f.jpg

Opublikowano (edytowane)

to jeszcze moje zdjęcie :D ponieważ środki nigdzie nie idzie to u Ciebie nie ma.U mnie też nie było... ale dałem środkowy i na końcu zaślepiłem malutkim wkrętem,żeby podciśnienie nie uciekało :norty:

 

lewy idzie do zaworka od żaluzji

 

prawy do elektrozaworka EGR

 

środki nigdzie

Edytowane przez mitycznee46
Opublikowano
kolego nie jestem pewien ale środkowy szedł chyba u mnie do elektrozaworka sterującego klapkami w kolektorze.A że klapki ktoś usunął.. to zostawił ten kruciec pusty..a ja na niego dałem kawałek przewodu sylikonowego i na końcu zaślepiłem.
Opublikowano
no u mnie też jest pusto nic na niego nie jest założone może ktoś też usunął klapki u mnie, ale skoro nic nie ma to nie zaszkodzi chyba założyć przewód i zaślepić :D
Opublikowano
to musi byc zaślepione jesli jest nieużywane :duh:

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

cześć chłopaki, czekam na przesyłkę a w między czasie sprawdziłem jakie mam przyspieszenie od 80 - 120 niestety wyszło ok 11 sekund na razie nie zakładam nowego tematu ponieważ wymienię zbiornik podciśnienia i wężyki i mam nadzieje że pomoże ale jak myślicie to może być wina przepływki czy złej adaptacji ? ekonomizer trochę się rusza raz pokazuje równe 20 a raz trochę opada.

 

Poniżej film to ekonomizer leci poza 20 a u mnie równo 20 a czasami na chwilkę mniej :

 

https://www.youtube.com/watch?v=-Ngua6XixEY&list=LLclHKC1oPAzhk-_K-FKh2wQ&index=151

 

Jak nie pomoże wymiana wężyków i zbiorniczka to zrobię jeszcze live data ale kiedyś robiłem to mass air chyba tak to się nazywało było max 80

 

patrzcie na ekonomizer :

 

https://www.youtube.com/watch?v=E9h5pm-3KV4

Opublikowano

Dzisiaj wymieniłem wężyki podciśnienia i sprawa ma się tak od momentu gdy zacząłem odzyskiwać moc jest ogromna różnica po wymianie wężyków jest naprawdę super :) ale niestety nadal nie idealnie, albo jestem zbyt wymagający albo jeszcze coś dolega.

Moim ostatnim pomysłem na jeszcze ożywienie autka jest wycięcie katalizatora ponieważ jak się przygazuje na postoju to słychać takie chrobotanie, brzęk z pod auta mniej więcej środek pod fotelami z przodu. Jest też coś takiego jak by się lekko tył auta a może i nawet lekko całe nadwozie drgało ( sprawia to wrażenia jak by chciało się coś wydostać a nie mogło ).

 

Dobrze obstawiam że to katalizator ? Jak okaże się że to nie on był winny to już serrio nie mam pomysłów ;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.