Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich :wink: niedawno kupiłem bmw 525 tds turing z 1994 roku wracając z niemiec gdzie ją kupiłem w połowie drogi auto zaczeło słabnąc i przerywać, byłem na stacji kontroli i w komputerze który podlączyli wyskoczyło :woda w paliwie i regulacja prędkości, nie mogli tego wykasować, po czym zalałem do pełna zmieniłem filtr paliwa itd. auto chodziło wmiarę ale jakis czas temu znów przerrywa szarpie na niskich obrotach , gdy odpale rano wszystko jest ok ale do momentu rozgrzania sie silnika , gdy sie rozgrzeje juz koniec znów szarpie przerywa , jak przegazuje jest dobrze ale na wysokich obrotach. pomózcie mi co to moze być co mam zrobić? odwdzięcze sie jakoś miesdzkam nad malowniczym jeziorem więc jakoś dałbym radę..mój tel 606182072 prosze pomózcie... :cry2:
Opublikowano

tu nie musisz odwdzięczać się za radę...! ale miło że zapraszasz :cool2:

 

Co do problemu to ja najpierw wygonił bym wodę z układu i zobaczył,

najlepiej wyjąć bak ale prościej ..

Kup preparat firmy STP do usuwania wody w zbiornikach i układach (do diesli też powinien być) ,wlej i pojeździj i zobacz czy bedzie lepiej.

 

P.S co do pogrubionego druku to uzywaj go tylko jak chcesz coś uwypuklić / podkreślić jak piszesz normalnie to i tak damy radę przeczytać :worried:

Opublikowano
P.S co do pogrubionego druku to uzywaj go tylko jak chcesz coś uwypuklić / podkreślić jak piszesz normalnie to i tak damy radę przeczytać :worried:

 

Correct :cool2: :cool2:

 

A następną razą, Wamos, nie zapomnij określić - przy tworzeniu nowego wątka, w okienku koło tematu - jakiego typu BMW dotyczy usterka. I nie zakładaj dwóch wątków na ten sam temat :!: :!: :evil: :evil: Jesteś nowy, więc tym razem ostrzeżenia nie będzie.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Spróbuj zbadać sondę lambda i sprawdzaj poziom oleju w silniku jak bedzie rósł to znaczy, że do oleju dostaje się paliwo od czasu do zcasu powąchaj również tn olej jeżeli bedzie sie tam dostawało paliwo to bardzo możliwe ze uszkodzona jest Spróbuj zbadać sondę lambda.
Opublikowano
Spróbuj zbadać sondę lambda i sprawdzaj poziom oleju w silniku jak bedzie rósł to znaczy, że do oleju dostaje się paliwo od czasu do zcasu powąchaj również tn olej jeżeli bedzie sie tam dostawało paliwo to bardzo możliwe ze uszkodzona jest Spróbuj zbadać sondę lambda.

 

Stary, on ma diesla :mad2:

Opublikowano

Podepnę się pod temat.

Mam problem z 525td, objawił się już dwa razy.

Całkowicie zapowietrza się przwód paliwowy.

Po pewnym czsie przepchnie powietrze i jest ok.

Na wężu wiadać jak lecą bąbelki.

Autem zrobiłem już kilka tysięcy km, a to zapowietrzenie miało miejsce tylko dwa razy, zresztą w najmniej dogodnym momencie.

 

Obejmy przy zbiorniku paliwa niby skontrolowałem, czy jest jakieś newralgiczne miejsce gdzie może łapać powietrze ??

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano
hej dzięki za odpowiedzi juz nie bedę pisał pogrubioną trzcionka itd. dzięki z ostrzeżenie, co do mojej bmw to przerywaszarpie ale wydaje mi sie że gdy ją bujne na bok,(mam teraz ok 18l pailwa) to akby załapała, a czy diagnostyka komputerowa mogła by mi wskazać przyczynę\?nie znam się wogóle na bmw to mój pierwszy kontakt z tą mką poprzednio ujezdzałem audi coupe dzięki pozdro
Opublikowano
hej dzięki za odpowiedzi juz nie bedę pisał pogrubioną trzcionka itd. dzięki z ostrzeżenie, co do mojej bmw to przerywaszarpie ale wydaje mi sie że gdy ją bujne na bok,(mam teraz ok 18l pailwa) to akby załapała, a czy diagnostyka komputerowa mogła by mi wskazać przyczynę\?nie znam się wogóle na bmw to mój pierwszy kontakt z tą mką poprzednio ujezdzałem audi coupe dzięki pozdro

 

typowa usterka zapchanego/ zawilgoconego układu paliwowego (woda na dnie zbiornika) pisałem co najlepiej zrobić (najtaniej) jest jeszcze jeden sposób...

kolega kupował ropę niewiadomego pochodzenia i miał identyczne objawy (szarpanie ,brak mocy,problemy z odpalaniem) i miał wodę na dnie baku,zdjoł, przeczyścił przy okazji bak i pojechał do warsztaty na czyszczenie układy paliwowego,

podłączyli mu takie urzadzenie zamiast baku i tłoczyli "coś"parę razy przez układ (z pominięciem baku) ,po tej operacji auto nie do poznania,koszt ok 250 zł w roku 2002.

 

P.S Audi coupe powiadasz...? fajne autko miałem takie przed obecnym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.