Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam od niedawna mam BMW 320 z 1985r silnik 2l. Po kilku dniach ni stąd ni z owąd silnik padł. Nie chce odpalić. Na początku myslałem że to brak gazu ale nie tam jest ok. Odłączyłem całą instalację gazową podłączyłem paliwo i nic. Po wielu prubach udało mi się odpalić ale silnik chodzi jakby nie na wszystkie garki. Wymieniłem świece na nowe iskra jest ok, i nadal nici jak odpali to muszę ją trzymać na pełnym gazie by nie padła a obroty nie dochodzą nawet do 3,5tyś. Na zegarach pojawił mi się napis CHECK którego wcześniej nie było. Co może sie dziać z moją furą. Jesli macie jakieś sugestie to piszcie. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedz.
Opublikowano

Przyczyn może być wiele...

 

Opisz jakoś bliżej. Czy odpalasz z noga na pedale gazu, jak puścisz to się dławi? Tak ja zrozumiałem.

 

Sprawdź czy nie bierze lewego powietrza gdzieś, być może że jest to także wina padniętego komputera sterującego. Mogą być też kable od wysokiego napięcia - jeśli te są już stare. To że jest iskra nie oznacza, że jest ona dobra. Czy pompa paliwa pracuje? Czy filtr paliwa jest czysty? Bo jeśli ciężko ciągnie paliwo to tak może się to objawiać.

 

Pisz co i jak wykombinowałeś, ktoś na pewno coś wymyśli!

 

Powodzienia i pozdrawiam!

Opublikowano
Witam odpalam go z nogą przy podłodze i tak muszę trzymać by nie padł. Jesli chodzi o układ paliwa to już cały przejrzałem i jest ok. Nie wiem co z przewodami ale autko to jezdziło kilka dni u mnie i ot tak sobie padło. NIe mam pojęcia co to może być.
Opublikowano

witam!

masz w niej silnik m20 12zaworowy z rozdzielaczem zapłonu modułem zapłonowym i przepływomierzem klapkowym (największym wrogiem gazu!) jest kilka możliwości:

1. lewe powietrze na drodze przepływomierz przepustnica +ten twady wąż od odmy posprawdzaj pęknięcia i rysy na tych wężach.

2. być może przepływomierz się skończył odłącz jego wtyczkę i spróbuj odpalić auto

3. w mojej byłej e28 z motorem m20 nieoczekiwanie przesunął się pasek rozrządu i zgubił moment zapłonu ustaw więc 1 tłok w górnej pozycji (znak na kole wału korbowego lub przez otwór świecy delikatnie śrubokrętem) i zobacz gdzie jest palec rozdzielacza zapłonu. dodatkowo na aparacie zapłonowym jest przykryte prostokątną gumką gniazdo na małą wtyczkę z zielonum kabelkiem od modułu zapłonowego może jest obluzowana.

powodzenia!

Opublikowano
Witam jak się okazało rozrząd był kopnięty o jeden ząbek. W wyniku czego pękły dwie "krzywki" otwierające zawory wydechowe. I tu sie rodzi moje kolejne pytani, wie ktoś może gdzie takie cudeńko mogę kupić, a może ktoś ma taką głowicę w rozbiórce. Czekam na info i pozdrawiam wszystkich

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.