Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zakres napięcia powinien się zmieniać wraz z obrotami, nie wiem jak jest w twojej wersji silnikowej, ale u mnie w m43 na sondzie zmienia się napięcie od 0 do 1v wraz z obrotami.
Opublikowano
powinna sie zmieniać również ze wzrostem temp. silnika, czyli zimna sonda podaje inne napięcie, jak się nagrzewa to zmienia się napięcie.
szukam
Opublikowano
Sonda musi oscylować cały czas napięcie jest zmienne sondy są od 0-1V (bosch) a Simens oscyluje od 0-5V pytanie jaka masz instalacje w aucie czy simensa czy bascha bo ja walczyłem ostatnio z sonda u siebie i nawet wtyczki się minimalnie różnią i nie podepniesz sondy bosha do instalacji simensa ani na odwrót sonda Boscha ma 2 białe przewody czarny i szary Sonda simensa czarny biały żółty czerwony
Opublikowano
Ale od jakiego napięcia DOKŁADNIE ma oscylować i do jakiego, jak to jest ważne? Moje oscylują od 0,53 do 4,63 silnik jest mocno nagrzany, czy sondy powinny oscylować od 0,1... do 4,9... czy ma się to mieścić w jakieś granicy? Mam troszkę nagaru na końcu wewnątrz tłumika. Wskazania według DISA.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.