Skocz do zawartości

E90 320d M47T2 Problem z elektrozaworem sterującym EGR


qlimax85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam problem z elektrozaworkiem sterującym pracą EGR. Mianowicie po odpaleniu samochodu na zimnym i ruszeniu z miejsca elektrozawór działa.

Podaje podciśnienie na EGR który wtenczas pracuje. Wszystko jest ok dopóki nie przerwę jazdy i spowrotem nie odpalę silnika. Wówczas muszę przejachać czasami 2-3 i więcej kilometrów żeby EGR znów zaczął pracować. Chciałbym od razu zaznaczyć że elektrozaworek został już wymieniony na nowy. NIestety efekt ten sam. Czy EGR nie powinien pracować od razu po odpaleniu silnika? Miał ktoś podobny problem? Jest możliwe że komputer źle steruje elektrozaworkiem i dlatego przez jakiś czas nie podaje on podciśnienia na EGR?

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marzec39 tylko pytanie czy tak powinno być w sprawnym aucie? Z tego co czytałem egr powinien pracować od razu po załączeniu.

Obroty nie falują, błędów nie ma. Bez egr silnik pracuje głośniej i bardziej twardo. Gdy egr działa jest ciszej i silnik chodzi bardziej miękko.

Oczywiście zawór blokuje się w pozycji zamkniętej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.