Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Tak jak w temacie, podczas jazdy, na rozgrzanym silniku, przy przyspieszaniu, na obtotach 2500-3000 obrotow, silnik odcina i szarpie. Nie wkreca powyzej tej granicy. Na luzie tak samo. Czym może to byc spowodowane?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ponownie. Odświerzam post. Byłem na komputerze i żadnego błędu nie było. Przepływomierz, kable i przepustnica zostały zmienione i poprawy brak. czujnik jeszcze nie był zmieniany. Sprawdziłem jeszcze raz ciśnienie paliwa było w porządku. A objawy są takie:

-przy rozgrzanym silniku, przyspieszając zaczyna przerywać silnik, nie zwiększa prędkości, szarpie i się dławi. Dzieje się tak przy 3,5 tys. obrotów, a z czasem spada i już przy 2 tys. obrotów przerywa.

-na zimnym silniku tego nie ma.

-pod kolektorem zobaczyłem że z wężyka doprowadzającego paliwo do listwy wycieka go trochę.

Opublikowano
Uszczelnij wycieki i podmień cewkę może ona przerywać przy dużym obciążeniu jak jest uszkodzona i sprawdz aparat zapłonowy może styki przypieczone, ale bardziej obstawiam na cewke, ale też przy padniętej sondzie lambda też mogą być takie efekty, odpnij sonde i pojeździj, będzie chodził w trybie awaryjnym i więcej palił ale powinno być lepiej
Opublikowano
Miałem tak ale u mnie to była wina pompy paliwa. Niby wszystko ok ale jednak za słabe ciśnienie robiła. Wymieniłem na używkę i się poprawiło. Teraz tamta pompa pracuje w polonezie hehe
Opublikowano
Witam. Zamykam temat. Awariu ulegl czujnik temepratury, dlatego podawał silnik zbyt dużą mieszankę i sie zacinał :) Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.