Skocz do zawartości

E90 320d buja na wolnych obrotach pomocy!


zielonyy19

Rekomendowane odpowiedzi

witam!

 

 

Mam pewien problem odkąd wczoraj przejechałem się dosyć szybko po autostradzie autem trzesie na biegu jalowym,wczesniej wszystko bylo cacy (obroty nie faluja,jak wciskam i puszczam sprzeglo nic nie slychac,auto ma dwumasa i sprzeglo wymienione okolo pol roku temu) gdy dodam gazu wszystko wraca do normy tzn juz nie trzesie nim,auto normalnie przyspiesza,nie dymi. a tak to wyglada w inpie:

 

 

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/540/o4D7N4.jpg

 

[imghttp://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/631/FiwZpe.jpg][/img]

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/908/MM97e4.jpg

[imghttp://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/912/c3piWY.jpg][/img]

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/673/S9zUay.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/538/Dcg3VV.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/537/XsXIkQ.jpg

[imghttp://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/673/frO88g.jpg][/img]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zna ktos firme ktora moze ktos polecic co sie zajmuja wtryskami w poznaniu...??

Spróbuj zatankować Vervę na jakiejś sensownej stacji. Też miałem podobny problem, ale odpukać mi pomogło po przejechaniu paru km na tym paliwie.

PS: Daj znać czy coś to dało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle ze mam 3/4baku zalane juz....a moze jakbym kupił taki ''uszlachetniacz'' na stacji benzynowej i wlal...?

Też miałem taki plan, tyle że u mnie verva pomogła.

Dożo to nie kosztuje, a zawsze jest jakaś szansa, że zadziała, a jak i to nie pomoże to zostaje regeneracja wtrysku w jakimś profesjonalnym serwisie (Bosha?)

Powodzenia! :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalalem verve za 100zl wiecej sie nie dalo kupilem tez dodatek do diesle tez go wlalem,przejechalem sie jakies 40km nic nie pomoglo.....w tyg podjade do warsztatu boscha i dam do spr wtryski....ogolnie jesli sie okaze ze ten 4 wtrysk jest padniety to tylko tego zregenerowac czy odrazu wszystkie a moze te 3 zostawic w spokoju a tego 4 kupic nowego tak mozna?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalalem verve za 100zl wiecej sie nie dalo kupilem tez dodatek do diesle tez go wlalem,przejechalem sie jakies 40km nic nie pomoglo.....w tyg podjade do warsztatu boscha i dam do spr wtryski....ogolnie jesli sie okaze ze ten 4 wtrysk jest padniety to tylko tego zregenerowac czy odrazu wszystkie a moze te 3 zostawic w spokoju a tego 4 kupic nowego tak mozna?

Czy czytałeś forum, czy szukałeś w istniejących tematach? Chyba nie, bo zakładasz nowy, kolejny w tej samej kwestii. Jest kilka tematów ws czyszczenia wtryskiwaczy i przyczyn ich niedomagania. Nawet nie doczytałeś, jak w jakich warunkach sprawdza się pracę wtryskiwaczy Inpą....i wrzucasz skany... Są na forum opisane sposoby czyszcEnia wtryskiwaczy od najprostrzych, które możesz wykonać samodzielnie, do stanu, w którym pomoże tylko serwis lub sklep z nowymi.

Poszukaj - to jeden z nich

viewtopic.php?f=70&t=261407

I kolejny

viewtopic.php?f=70&t=140099

I kolejny

viewtopic.php?f=70&t=259519

-------------------

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czytalem inne tematy ....te tematu co dales linki to tylko tematy na temat srodka lm(on nie naprawi wtryskow tylko przez jakis czas jest lepiej potem problem wraca). z tego co wiem inpa wtryski spr sie na zimnym silniku a mialem 28stopnie.

 

tak zgadza sie jest pelno informacji na temat wtryskiwaczy tylko szukam i szukam i kazdy pisze co inego,jedni twierdza ze jak robic wtryski to albo wszystkie albo wcale bo jak sie wymieni jeden to następne podobno padną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprwadź korekty na rozgrzanym silniku. Przed jakimikolwiek działaniami z wtryskami zalej płyn do czyszczenia oryg bmw i wyjeździj co najmniej dwa zbiorniki. Sprawdź po pierwszym, potem drugim korekty na rozgrzanym silniku. Na mechanika zawsze zdążysz wydać kasę. Samo BMW zaleca stosowanie swojego specyfiku co kilkadziesiąt kkm. Związane jest to ze słabej jakości ON w PL.

-------------------

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ze ja teraz zanim wyjade 2 zbiorniki to minie ze 3miechy(tylko miasto ,praca dom).najwyzej jutro podjade po lm i bezpośrednio podlacze pod przewody paliwowe i zobaczymy(a uszlachetniacz org bmw wleje i tak do baku). wiem ze na mechanika latwo wydac siano,tylko mnie denerwuje te telepanie i jak mam z tym sie meczyc 3miesiace to masakra....w tyg zrobie plukanke jak ma byc dobrze to sie zrobi jak nie to wymieniam (nie regeneruje bo jednak duzo osob odradza)

 

 

za pare dni napisze czy zdalo egzamin. acha a lm jeden wystarczy czy lepiej kupic 2 szt i zeby dluzej na tym wtryski pochodzily czy to sie mija z celem.podobno lm nie jest wstanie zaszkodzic....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie ja wymyśliłem sobie tą teorię :duh:

 

Koszty utrzymania diesla są o wiele wyższe niż benzyny. Jedna naprawa diesla pochłonie Ci budżet naprawy rocznej benzyny. W benzynie nie masz turbiny/dwumasy/wtrysków/ i innych wielu pierdół. Tzn masz ale nie tak wadliwe i benzyne kupisz z mniejszym przebiegiem bo dieslem sie jezdzi a nie a niedziele do kosciola

Miałeś wypadek? Pomogę w uzyskaniu odszkodowania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dpfa nie ma, został wycięty....a ze kupilem diesla bo wole diesle niz benzyniaki sprawa indywidualna.... ogolnie dziwna teorie masz ze jak sie kupuje diesle to trzeba jezdzic pare tys km w miesiacu a jak zadziej to tylko benzyna...

Zajebiste podejście do tematu, DPF-u nie ma bo wyciety :duh: To teraz wyrzuć klapki w kolektorze bo one też są niepotrzebne :duh: wtryskiwacz najlepiej kup uzywany bo nowy się nie opłaca a regeneracja też droga i niepewna :duh:

Jak będziesz tak dbał o swoje auto to zapewne niedługo silnik wyzionie ducha :naughty:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem totalnie anty co do usuwania klapek i DPFu, ale używany, sprawdzony wtryskiwacz może nie być wcale złym wyborem, tym bardziej gdy reszta też będzie używana/stara.

Co do regeneracji, to jakiś czas temu rozeznawałem się w temacie wtryskiwaczy elektromagnetycznych Bosch do silnika N47, i wyszło że nówki można było kupić dużo taniej niż kompletna regeneracja w serwisie Bosch :shock: W innych nieautoryzowanych też było drożej.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem totalnie anty co do usuwania klapek i DPFu, ale używany, sprawdzony wtryskiwacz może nie być wcale złym wyborem, tym bardziej gdy reszta też będzie używana/stara.

Co do regeneracji, to jakiś czas temu rozeznawałem się w temacie wtryskiwaczy elektromagnetycznych Bosch do silnika N47, i wyszło że nówki można było kupić dużo taniej niż kompletna regeneracja w serwisie Bosch :shock: W innych nieautoryzowanych też było drożej.

 

 

Zastanawia mnie skąd sie tacy ludzie biorą :D

 

Co prawda ja nic nie usuwałem, ale... jeżeli przyjdzie mi wymienić DPF, to go usunę, dlaczego? Przecież wychodziły wersje silnikowe bez DPF, wystarczy przeprogramować komputer i mamy soft z tego który nigdy nie miał DPF i gdzie tu jest druciarstwo?

Wtryski pewnie Ci sie posypały i kupiłeś używkę, że teraz bronisz? Większym druciarstwem jest kupowanie używanych wtrysków niż wycinanie DPF

Miałeś wypadek? Pomogę w uzyskaniu odszkodowania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy w żadnym swoim aucie nie wymieniałem wtrysków.

 

Gdyby padło ci 4, 6 czy nawet 8 wtrysków (wiadomo że w zależności od silnika i rodzaju awarii - np opiłkowanie pompy CR) i każdy kosztował by 1000-1400zł, to kupił byś wszystkie nowe??? Ja raczej nie.

 

Nigdy nie widziałem E9x 330d w wersji bez DPF, 325d też nie, więc nie pisz że te auta wychodziły bez filtra i można wgrać fabryczny program.

 

Większym druciarstwem jest kupowanie używanych wtrysków niż wycinanie DPF

Załamujesz mnie.

 

 

Co do DPF, to miałem kiedyś błąd i dałem filtr do czyszczenia chemicznego (było to 4-5 lat temu). Fachowcy w Niemczech tak go wyczyścili, że przestał dopalać sadzę oraz spaliny stały się strasznie duszące. Zaraz po tym kupiłem prawie nowy filtr z przebiegiem 11 tyś km. Od 4,5 roku zero problemów z filtrem. (Poprzedni filtr delikatnie się przypchał przez źle wpiętą kostkę od przepustnicy - można było go wypalić, ale wtedy jeszcze nie każdy się na tym dobrze znał i nie znalazłem odpowiedniej pomocy).

Zdecydowanie wolał bym kupić używany sprawny filtr, niż go wyciąć. W miarę możliwości wolę wydać trochę kasy, niż zatruwać siebie i innych. Miałem przez krótki czas nie w pełni sprawny filtr dpf i wiam jak ogromna jest różnica w porównaniu do sprawnego.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak:

 

filtr dpf wyciałem ponieważ poprzedni właściciel przez ponad rok czasu jeździł tylko i wylacznie po miescie,malo teego mial urwana wtyczke od czujnika cisnienia przy dpf,termostat egr tez byl walniety max 60stopni a co za tym idzie nawet jakby chcial go wypalic to i tak auto by nie weszlo w tryb wypalania. ja wycialem filtr,nic programowo nie robilem(jak narazie nie ma ani bledow ani zadnych komplikacji). komputer spr czujniki i widzi ze cisnienie jest równe przed i za filtrem co za tym idzie komp mysli ze jest czysty(tak wydaje mi sie,bo dopóki tego nie zrobilem caly czas mialem info w kompie ze filtr dpf jest zapchany,auto mulilo do max 3500 obrotow czuc ze ciagnie potem prawie wcale....co do dpf uwazam ze i tak 3/4 aut co przyjechalo z niemiec(oczywiscie nie bite,po dziadu) i maja te smieszne dpf to one nie spelniaja norm.

a teraz co do tematu ktory rozpoczalem:

 

jutro jestem umowiny do serwisu bosha spr mi wszystkie wtryski i ktore beda szczelone zregeneruja.ogolnie po sprawdzeniu na cieplym wtryski mialy takie parametry:

 

1: -1.87

2: -1.67

3: -1.53

4: +5.08 ! (ten na pewno jest strzelony,z reszta nie wiem,moga miec takie wartoi przez niego,sie okaze jak na stol pojda)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
ja wycialem filtr,nic programowo nie robilem(jak narazie nie ma ani bledow ani zadnych komplikacji). komputer spr czujniki i widzi ze cisnienie jest równe przed i za filtrem co za tym idzie komp mysli ze jest czysty

 

Pisał kiedyś o tym Roger-Nysa ale tunerzy , którzy usuwaj DPF programowo i na tym zarabiają zakrzykiwali biedaka że to niemożliwe i że trzeba im zapłacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ktos usunie tylko programowo to mi sie wydaje ze to tylko jest oszukiwanie klienta tzn komp nie pokaze ze filtr jest zapchany ale tak naprawde jest nadal a po jakims czasie padnie turbina albo inna rzecz bo silnik bedzie dzialac w normlanym trybie a przeplyw spalin bedzie znikomy...jetem ciekawy czy tunerzy ktorzy usuwaja filtry dpf oddaja go wlascicielowi,bo ja mojego jak usunąłem to dostalem jeszcze za niego parę stówek(w dpf jest platyna).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.