Skocz do zawartości

[M50B25] Ktos doradzi w sprawie zawieszenia ?? :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Jestem nowy to mój pierwszy post . Potrzebuje rady w sprawie wymiany zawieszenia, mianowicie moje maleństwo jest po swapie oryginalnie silnik był 2.0, dyfer również jest od 2.0 obecnie jest wsadzony 2,5 bez vanos z 91' roku, buda rowniez jest 91'. W chwili obecnej chce wymienic kompletne zawieszenie i potrzebuje porady jakiej firmie zaufać ??, Może ktoś polecić mi caly zestaw, dobrej firmy, w dobrej cenie :).

Z góry dziękuje za pomoc Pozrawiam Konarenko.

Opublikowano
kompletnie wszystko z tyłu również łożyska i piasty, na razie muszę pozostać przy moich felgach :). budżet na same części powiedzmy do 1500 pln.
Opublikowano (edytowane)

amory tez ? jeśli chcesz zostać przy serii to masz tutaj do wyboru jakieś dobre amory typu sachsa, bilstein, KYB. Wszelkie gumy z tyłu jeśli mają zostać gumowe to najlepiej i najdrożej wyjdzie lemforder, może odrobine słabszej jakości wyjdzie febi i meyle (tutaj róznie czasem ktoś narzeka), potem masz ciut słabsze firmy ale też tańsze w zakupie.

 

W tylnym zawieszeniu masz sporo gumek do wymiany, rób kompleksowo i wymień też te które łączą się z nadwoziem, wymień również gumy dyfra, zmniejszy badź ustąpi stukanie przy zmianie z jedynki na dwójke :P

 

Na poliuretan moze ci braknąc funduszy jeśli zamierzasz iść w beton :P

 

jak i tak bedą ci mechanicy czy ty sam ściagać tylny zawias do wymiany tulei i gum to od razu zrób sobie zabezpieczenie antykorozyjne.

Edytowane przez K3m0T1989
szukam
Opublikowano

jak w grę wchodzi wszystko z amorami sprężynami i łożyskami no to 1500 zeta to troooochę mało

robiłem zawias w swoim compakcie i wyszło to trochę więcej niż 1500zł a z tyłu o połowę mniej tuleji(wszystko lemforder)

przy wyciąganiu belki jak nie poodkręcasz przewodów hamulcowych to dolicz jeszcze przewody

co do firm to zgadzam się z kolegą wyżej ewentualnie jeszcze mogę polecić łożyska z firmy FAG

Opublikowano
Lemforder nie produkuje wszystkich czesci do zawiasu, tuleje od dyfra ta pojedyncza dostaniesz tylko w aso i kosztuje cos kolo 70 pln; Do przodu daj sobie pelne acentryki. 1500 nie starczy, samo lozysko do tylu FAG to ~200zł/szt. Jak bedziesz robil lozyska z tylu wymien tez tarcze kotwiczne- nie kosztuja duzo w aso a zmienisz je tylko przy okazji wymiany lozysk.
Opublikowano
Acentryki bez użycia eM-owskiego mocowania McPresona jedynie przestawią Ci koło bardziej do przodu i nic poza tym. No może opony zaczną Ci szorować o nadkole jak masz jakieś szerokie.
pixels.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.