Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, niedawno kupiłem e90 325i na którą polowałem już od dawna :) i niestety po paru dniach użytkowania pewnego ranka gdy chciałem jechać do pracy silnik nie miał normalnej moc + trzęsło całą "budą" po czasie jednak wszystko wróciło do normy, więc myślałem że może po prostu silnik był zimny i stąd takie objawy, ale wieczorem niestety powtórzyła się sytuacja tylko silnik znacznie dłużej szatkował do tego jeszcze zapaliła się pomarańczowa kontrolka silnika :(. Mam odczucie że pracuje wtedy na 5 cylindrów albo 4. Przerabiał ktoś podobny temat ?, albo może ktoś poleci jakiś rzetelny zakład z podkarpacia co by się znał na rzeczy?. Moje przypuszczenia to wadliwa cewka lub świeca z racji tego że miałem wcześniej e46 320i to nie jestem typowym "januszem", ale tu nie chcę samemu wymieniać pół osprzętu żeby się przekonać co to dokładnie jest. Proszę o pomoc
Opublikowano
Tak zrobię,,,tylko martwi mnie fakt czy łańcuch rozrządu nie będzie do wymiany, a to będą koszta pewno kosmiczne ponieważ autko ma nalatane 250tys...stan licznika prawdziwy bo książka prowadzona do końca przebiegu. Autko naprawdę super i niektóre po 150tys przebiegu chodziły jak szrot składany z 2 egzemplarzy. Moje 17 letnie e46 chodził przy nich jak z salonu :). W zawieszeniu nie ma żadnych luzów,tapicerka nie wytarta więc nie wydaje mi się że był katowany i kręcony licznik , silnik super cichy,nic nie dymi, obroty w miejscu więc może łańcuch ok...Polecacie jakiś dobrych fachowców z podkarpacia?
Opublikowano (edytowane)
Dziwna sprawa Panowie,,,z racji tego że dopiero w następnym tyg. pojadę do warsztatu http://bmwwlazlo.pl to pomyślałem że samemu trochę zaglądnę tu i ówdzie. Po ściągnięciu osłony górnej moim oczom okazała się wymieniona uszczelka w 2011r pod pokrywą i prawdopodobnie pod głowicą co mnie troche zmartwiło, pomijając ten fakt przeczyściłem wszystkie wtyczki od świec i elektrozaworów i auto niby chodzi ok, ale kontrolka silnika nie zgasła. Może spokojnie choć do warsztatu dojadę :). Edytowane przez Mateusze90
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
trudno coś powiedzieć tylko po opisie, podpięcie pod kompa to podstawa. A tak przyczyn może być sporo, od świec i cewek po niestety coś poważniejszego. A skąd wiesz, że uszczelka pod głowicą była wymieniana? Może cała głowica? Poczytaj na forum o silnikach n52, niestety trapią je poważne usterki. Ale nie ma się co na zapas martwić...
Opublikowano
Pod pokrywą była wymieniona na 100% ponieważ na uszczelce nabita jest cecha 2011r, a co do uszczelki pod głowicą to też jakoś wygląda za bardzo świeżo :roll:. Po wczorajszym czyszczeniu wtyczek od elektrozaworów i świec po około 70km pomarańczowa kontrolka silnika sama zgasła. Auto chodzi raczej normalnie. Coś więcej będę wiedział dopiero jak pojadę w następnym tyg. do tego majstra.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no to oby to było tylko to, jest szansa że check zapalił się bo była zła mieszanka, a jak teraz jest ok to sam zgasł. Miałem tak kiedyś w e46!!
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Sorki za odkop :), ale problem leżał w popsutej cewce zapłonowej na ostatnim garze praktycznie pod szybą :)...Po wymianie na ori kontrolka zgasła i autko śmiga jak trzeba.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.