Skocz do zawartości

E91 320D M47 163km, przepływomierz


dziuraski

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
To jednak zdecydowanie inaczej to wygląda niż u założyciela tematu, u Ciebie zadane ma niską wartość a znowu ciśnienie cr jest wyższe, auto było rozgrzane? Jakieś błędy są? Test podczas jazdy sporo powinien wyjaśnić.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Korekcje jak wyglądają? Pokaż najlepiej po teście, po wyjęciu zostały włożone w te same miejsca? Jak nie to czy zmieniłeś kody ima na odpowiednie dla każdego wtryskiwacza?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To czekamy na film w takim razie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ważny jest też moment rozpędzania a nie jak już wartości są na maksa. Odepnij podciśnienie od egr i zaślep wężyk, bo to raczej tu jest problem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nagraj moment rozpędzania a później wolne obroty, może to problem z ciśnieniem cr i zawór na szynie nawala.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przetwornik ciśnienia sterujący egr też masz na podmianę? Jak odpiąłeś podciśnienie od egr to żadnej zmiany nie było w parametrach czy tylko oceniłeś pracę silnika?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak charakterystyka pracy silnika się zmieniła. Wartość na przepływomierzu wzrosła z do 450mg czy jakoś tak. Tylko nic się nie zmieniło odnośnie falowania. Jakby w ogóle to nie miało wpływu. Dziś rano zauważyłem że zaraz po odpaleniu przez 5-10min było ok. Ale jak się zagrzal falowanie wróciło
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Sam zawór egr masz czysty? Dzieje się to tylko na niskich obrotach czy przy wyższych i stałej prędkości też? Dobrze jakbyś pojeździł trochę z kompem i próbował wyłapać momenty falowania, bo nie sztuka wymieniać po kolei aż się trafi :?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Występuje to cały czas ale najbardziej widoczne przy biegu jałowym. Np na postoju trzymam (np) 2000obr i też widać jak wskazówka drgnie w dół na ułamek sekundy. Lecz w czasie jazdy tego po prostu nie czuć. Na tempomacie też nie. W czasie jazdy brak szarpnięć itd. Auto ma moc zapala na pół obrotu itd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam, panowie od 4 dni na zewnątrz zrobiło się zimniej (9-12stopni) auto od tych 4 dni przestało falować czy zimne czy rozgrzane. Wskazówka nie skacze. Jakieś pomysły.... Na 3 października jestem umówiony do autoryzowanego serwisu BMW (Luk&Luk Racibórz) czekam na termin od 3tygoni i trochę słabo żeby termin przepadł ale też póki co nie mam tam z czym jechać jak wszystko ładnie pracuje teraz. :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest zimniej dogrzewa silnik świecami przy starcie dlatego mu lżej. Długość grzania świec zależy od temperatury płynu chłodzącego i tak od +25-0 dogrzewa komore spalania do maks 3 sek przy zerze stopni a przy ujemnych temperaturach plynu masz już spiralke na desce i grzanie. Normalne to jest.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam, aktualizuje sytuację. E91 była w serwisie LUK&LUK Racibórz. Wtryski ok, cały układ powietrzny ok. Diagnoza (pompa cr). Znaleziono 2 malutkie opiłki przy którymś z czujników na listwie. Ogólnie wyliczyli koszt na UWAGA UWAGA 7tyś polskich złoty. W skład pakietu regeneracja pompy wtryskiwaczy oraz czyszczenie całego układu+ robocizna. Dla mnie jednak za drogo. wymienili mi tylko czujnik na którym były owe opiłki na listwie wtryskowej i skasowali 700zł. Jednak nic nie wniosło do tematu jak falowało tak faluje. Ale dodam że przed oddaniem do serwisu przez tydzień było dobrze gdy zrobiło się chłodniej zero falowania czy silnik zimny czy ciepły. Ale do sedna. Dziś wypiąłem wtyczkę z czujnika ciśnienia na pompie CR. i jest pierwszy raz efekt (obroty przestały falować), gdy z powrotem wcisnę wtyczke obroty falują. Z wpiętym czujnikiem w inpie zadane ciśnienie paliwa około 340bar (skacze 325-355), przy wypiętym czujniku 399,5bar i trzyma bo jest 398-401bar. Powiedźcie mi czy wymiana czujnika może mi coś pomóc (ponoć odpowiada tylko za zamykanie dopływu do szyny cr) czy od razu pompę zmieniać (lub regenerować ok 1000zł w TurboTec jaworzno). Ktoś pomoże bo nie mam już sił do tego samochodu....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam.

Jeśli mogę, to podepnę się do tematu.

Mam taki oto odczyt na TYLKO włączonym zapłonie- M47N2:

INPA wskazuje- AIR MASS 1599,98 zakres do 400. Oraz temp pow zasysanego 85,5'C

Czy już mam szukać przepływomierza ? Czy winny może być zupełnie inny element ?

Pozdrawiam

www.bmw-wgr.pl stowarzyszenie miłośników BMW- Grójec i okolice
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.