Skocz do zawartości

siwy_1994

Zarejestrowani
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest E91 320D m47+
    Było E46 330D M57+
  • Lokalizacja
    Żory

Osiągnięcia siwy_1994

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. usuwałem poprzednią adaptację czyli powinien się już zaadaptować. u mnie problem leży w skaczącym ciśnieniu paliwa
  2. wymieniłem już dwa na pompie i nic (jeden ponoć sprawny)-nic drugi na pewno sprawny z angola (sam widziałem jak chodzi) DODATKOWO wrzucony do myjki ultradźwiękowej i nic. Raczej pompa wysokiego ciśnienia pada ale nie będę tego robił bo za dużo roboty
  3. Witam oto mój filmik z obrotomierza. Właśnie po zmianie czujnika na pompie CR obroty w miarę dobre. Jednak wskazówka dalej skacze. Zobaczcie czy może być winny obrotomierz bo przecież silnik spalinowy to nie elektryczny i zawsze będzie miał jakieś odchyłki obrotów. U mnie idealnie nie jest ale źle też nie. Na cyfrowym obroty nie skaczą aż tak bardzo różnica +-8obr/min a analogowy szaleje, a powinien mieć chyba jakąś "tolerancję". tutaj inny filnik (nie mój) i też widać odchyłki obrotów a jednak obrotomierz analogowy stoi (w miarę) stabilnie Czy jeśli na podmiankę kupię jakiś licznik z angola i założę tylko na próbę to nic się nie stanie oraz obrotomierz będzie działał? :?: :?:
  4. Witam samochód E91 320d 163KM 2005r dpf na miejscu. Problem z obrotami na biegu jałowym, gdy były upały cały czas falowanie od rana do wieczora. Gdy zrobiło się chłodniej tylko po rozgrzaniu silnika na dłuższej trasie. Silnik faluje między 820 a 835obr czasem ładnie trzyma 829-831. Po silniku nie słychać za bardzo zmian w jego pracy. Wartości przepływki też skaczą (raczej ze względu na skakanie ciśnienia paliwa). Przepływomierz podmieniony na inne używane bez zmian. EGR wyczyszczony, zaworki egr posprawdzane, klapki kolektora usunięte, WTRYSKIWACZE sprawdzone na przelew i igiełki (na potwierdzenie korekty 0.01-0.2max czyli praktycznie fabryka). Auto nie kopci, odpala na dotyk, ma moc. Wyłączenie ogrzewania nic nie daje (elektryczny podgrzewacz), była w serwisie LUK&LUK Racibórz. Wtryski ok, cały układ powietrzny ok. Diagnoza (pompa cr). Znaleziono 2 malutkie opiłki przy którymś z czujników na listwie. Ogólnie wyliczyli koszt na UWAGA UWAGA 7tyś polskich złoty. W skład pakietu regeneracja pompy wtryskiwaczy oraz czyszczenie całego układu+ robocizna. Dla mnie jednak za drogo. wymienili mi tylko czujnik na którym były owe opiłki na listwie wtryskowej i skasowali 700zł. Jednak nic nie wniosło do tematu jak falowało tak faluje. Ale dodam że przed oddaniem do serwisu przez tydzień było dobrze gdy zrobiło się chłodniej zero falowania czy silnik zimny czy ciepły. Ale do sedna. Dziś wypiąłem wtyczkę z czujnika ciśnienia na pompie CR. i jest pierwszy raz efekt (obroty przestały falować), gdy z powrotem wcisnę wtyczke obroty falują. Z wpiętym czujnikiem w inpie zadane ciśnienie paliwa około 340bar (skacze 325-355), przy wypiętym czujniku 399,5bar i trzyma bo jest 398-401bar. Powiedźcie mi czy wymiana czujnika może mi coś pomóc (ponoć odpowiada tylko za zamykanie dopływu do szyny cr) czy od razu pompę zmieniać (lub regenerować ok 1000zł w TurboTec jaworzno). Ktoś pomoże bo nie mam już sił do tego samochodu....
  5. Witam, aktualizuje sytuację. E91 była w serwisie LUK&LUK Racibórz. Wtryski ok, cały układ powietrzny ok. Diagnoza (pompa cr). Znaleziono 2 malutkie opiłki przy którymś z czujników na listwie. Ogólnie wyliczyli koszt na UWAGA UWAGA 7tyś polskich złoty. W skład pakietu regeneracja pompy wtryskiwaczy oraz czyszczenie całego układu+ robocizna. Dla mnie jednak za drogo. wymienili mi tylko czujnik na którym były owe opiłki na listwie wtryskowej i skasowali 700zł. Jednak nic nie wniosło do tematu jak falowało tak faluje. Ale dodam że przed oddaniem do serwisu przez tydzień było dobrze gdy zrobiło się chłodniej zero falowania czy silnik zimny czy ciepły. Ale do sedna. Dziś wypiąłem wtyczkę z czujnika ciśnienia na pompie CR. i jest pierwszy raz efekt (obroty przestały falować), gdy z powrotem wcisnę wtyczke obroty falują. Z wpiętym czujnikiem w inpie zadane ciśnienie paliwa około 340bar (skacze 325-355), przy wypiętym czujniku 399,5bar i trzyma bo jest 398-401bar. Powiedźcie mi czy wymiana czujnika może mi coś pomóc (ponoć odpowiada tylko za zamykanie dopływu do szyny cr) czy od razu pompę zmieniać (lub regenerować ok 1000zł w TurboTec jaworzno). Ktoś pomoże bo nie mam już sił do tego samochodu....
  6. Witam, panowie od 4 dni na zewnątrz zrobiło się zimniej (9-12stopni) auto od tych 4 dni przestało falować czy zimne czy rozgrzane. Wskazówka nie skacze. Jakieś pomysły.... Na 3 października jestem umówiony do autoryzowanego serwisu BMW (Luk&Luk Racibórz) czekam na termin od 3tygoni i trochę słabo żeby termin przepadł ale też póki co nie mam tam z czym jechać jak wszystko ładnie pracuje teraz. :duh:
  7. Występuje to cały czas ale najbardziej widoczne przy biegu jałowym. Np na postoju trzymam (np) 2000obr i też widać jak wskazówka drgnie w dół na ułamek sekundy. Lecz w czasie jazdy tego po prostu nie czuć. Na tempomacie też nie. W czasie jazdy brak szarpnięć itd. Auto ma moc zapala na pół obrotu itd
  8. Tak charakterystyka pracy silnika się zmieniła. Wartość na przepływomierzu wzrosła z do 450mg czy jakoś tak. Tylko nic się nie zmieniło odnośnie falowania. Jakby w ogóle to nie miało wpływu. Dziś rano zauważyłem że zaraz po odpaleniu przez 5-10min było ok. Ale jak się zagrzal falowanie wróciło
  9. Podmienilem przepływke i nic z tym też też używana
  10. Sorki za jakość https://youtu.be/49W1xsmu6DM https://youtu.be/_AaQPiBJC7w
  11. Tak wtryski włożone w te same miejsca. Korekcie od 0.2-0,6. Wcześniej też był ten problem jeśli chodzi Ci o to czy problem pojawił się po wyjęciu wtryskow.
  12. auto było rozgrzane, ale czy zimne czy ciepłe tak samo, raz za kiedy problem na 1-2h znika i wszystko gra, jednak auto ostygnie i po odpaleniu znowu faluje. Błędów brak, dodam że wtryski były sprawdzane na stole i są ok, kompresja też.
  13. tak to u mnie teraz wygląda na biegu jałowym https://www.youtube.com/watch?v=VSrZJpQzsBU
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.