Skocz do zawartości

serwis chce wyłudzić kase?


więcej mocy

Rekomendowane odpowiedzi

oddałem swoją e90 do inchcape warszawa na wymian rozrządu.

Dziś dzwonią że wymienili i wszystko jest ok ale....

 

Były problemy!

 

nie mogli wyciągnąć wtrysku więc wezwali firmę zewnętrzną która to zrobiła i przecieli mi wydech i założyli mi jakąś obejmę i za to 660zł mam dopłacić.

 

Co jest kur...grane??!!

 

powie mi ktoś po co ruszali te dwie rzeczy do wymiany rozrządu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więcej mocy, czytałeś dokładnie protokół przyjęcia samochodu do serwisu który podpisałeś? Jest tam notka, że zgadzasz się aby serwis wykonał dodatkowe czynności do kwoty X o ile wymaga tego zakres zleconej naprawy bez Twojej dodatkowej zgody.

 

Jeżeli nie była tam wpisana taka kwota, to mogą tylko prosić. Jeżeli jednak zgodziłeś się na takie kwoty to pozamiatane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie w ASO naciągnęli na prawie 550 zł. W protokole zgodziłem się na czynności do 600zł. Tak akurat im tyle wyszło, że się zmieścili i mogli mi się śmiać w twarz :twisted: Zawyżyli celowo koszty. Testowali szczelność klimatyzacji czynnikiem i słuchali gdzie jest nieszczelność. Na moje pytanie, dlaczego nie zrobili tego azotem którego koszt wyniósłby maks 2 złote kierownik serwisu dyskretnie się uśmiechnął. Moim zdaniem dokładnie tak to sprawdzili, ale co im udowodnię.

 

Wracając do Twojego przypadku. Zapłać, jednak na protokole napisz odręcznie, że dodatkowa naprawa została wykonana bez Twojej zgody i będziesz reklamował usługę. Niech to podpisze serwisant na protokole. Jeżeli nie dadzą Ci oryginału, poproś o ksero i jeszcze raz podpis oryginalny na kopii.

 

Po wizycie w serwisie nie wykluczone, że zadzwoni do Ciebie miła Pani z centrali z pytaniem o jakość obsługi. Nie bądź wtedy skromny, odwdzięcz się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, dadzą. Muszą mieć potwierdzenie że odebrałeś samochód.

 

Napisz po prostu odręcznie jak było w uwagach (powinno być na to miejsce) i koniecznie weź ze sobą kopię ale z oryginalnym podpisem (kopia podpisu jest mało warta). Chodzi o to, aby był ślad po tym że mieli a nie zadzwonili. Rozmawiaj na spokojnie, nie groź. Pewnie nie będą chcieli tego od razu podpisać. Zobaczysz jak rozwinie się sytuacja. Później napiszesz na spokojnie reklamacje, gdzie zażądasz zwrotu kwoty i wyślesz poleconym.

 

Do wygrania 660 zł a do stracenia koszt kartki oraz znaczka pocztowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jak oddajesz auto na serwis, to podpisujesz dokument potwierdzający. Tam widnieje taka rubryka, że zgadzasz się na inne konieczne naprawy w kwocie do .... lub nie zgadzasz się wcale. Trzeba patrzeć co się podpisuje. Chyba że się nie zgodziłeś, a oni mimo tego coś zrobili, to muszą pokryć tego koszty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Dobrzańskiego czy M Cars takie kwiatki

Mnie w ASO naciągnęli na prawie 550 zł. W protokole zgodziłem się na czynności do 600zł. Tak akurat im tyle wyszło, że się zmieścili i mogli mi się śmiać w twarz :twisted: Zawyżyli celowo koszty. Testowali szczelność klimatyzacji czynnikiem i słuchali gdzie jest nieszczelność. Na moje pytanie, dlaczego nie zrobili tego azotem którego koszt wyniósłby maks 2 złote kierownik serwisu dyskretnie się uśmiechnął. Moim zdaniem dokładnie tak to sprawdzili, ale co im udowodnię.

 

Wracając do Twojego przypadku. Zapłać, jednak na protokole napisz odręcznie, że dodatkowa naprawa została wykonana bez Twojej zgody i będziesz reklamował usługę. Niech to podpisze serwisant na protokole. Jeżeli nie dadzą Ci oryginału, poproś o ksero i jeszcze raz podpis oryginalny na kopii.

 

Po wizycie w serwisie nie wykluczone, że zadzwoni do Ciebie miła Pani z centrali z pytaniem o jakość obsługi. Nie bądź wtedy skromny, odwdzięcz się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propo kolega wczoraj odebrał od Dobrzańskiego 520d. Powiem tak wczoraj był zadowolony ale..przed wczoraj :x bo miał odebrać 2 dni temu, chcąc mu oddać auto.Stwierdzili że operacja się udała ale ma padnięty czujnik temperatury i wiatrak bedzie chodził cały czas :?: .Kolega oczywiscie :shock: i że przyjechał sprawnym autem i że nie odbiera uszkodzonego.Suma sumarum po przepychankach diagnozach, przyznali się do uszkodzenia i naprawili.Dzwoniąc dzisiaj do kolegi z pytaniem no i jak cytuję Mechanikami są kiepskimi ale mycie wychodzi im wspani
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A skąd maja miec dobrych mechaników jak płacą grosze.

95% pracujacych w ASO to uczniaki maja dostęp do materiałów, baz danych z typowymi usterkami i porządnego sprzętu ale popełniają dużo błędów i jak coś wykracza za typową usterkę to od razu jest problem.

Dodatkowo krecą wałki więc mnie do ASO nic nie przyciągnie chyba że ze wzgledu na gwarancje wtedy nie mamy wyjścia.

W Polskim aso nie chodzi o jakość tylko zarobek często rozkładają ręce i strzelają na oślep wymieniając części po kolei az do skutku.

Niestety u nas to patologia niemieckie ASO to niebo a ziemia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nauczony powiem tak.W sytuacjach kiedy serwis na zgłaszane uwagi twierdzi:

- ten typ tak ma

- z tym można spokojnie przejechać jeszcze X kilometrów

 

Oraz innych podobnych nieścisłościach, proście bezwzględnie o potwierdzenie na piśmie. To podstawowa zasada przy nowym samochodzie na gwarancji, przy używanym też można coś wywalczyć za celowe wprowadzenie w błąd. W zdecydowanej większości serwisant który ma się pod czymś podpisać sprawdza to jeszcze raz dokładniej. Ponowne refleksje serwisanta potrafią zaskoczyć, pozytywnie. Polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.