Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Własnie odebralem auto od mechanika po remoncie silnika(panewki plus kolo pasowe). Silnik byl podwieszany. Usterke mi usuneli ale jak wjechalem na autostrade to zaczalem wyczowac wibracje od 120 km/h. A przy 140 juz tak trzesie autem ze niedarady jechac. Wszytko w aucie wibruje ale auto jedzie prosto. Co to moze byc spotkal sie ktos z czyms takim. Przed naprawa tego nie bylo. Pozdrawiam

Opublikowano
Może nie dokręcili poduszek jak trzeba? lub zapomnieli dokręcić śrub.... zaczynam od oczywistych problemów bo więcej nie da się stwierdzić. wracaj tam jak najszybciej! :duh:

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Opublikowano
Wroce wroce tylko jestem od nich 200km. Jutro tez sprawdze czy mi kola dobrze przykrecili

...i wyważone :D

-------------------

Artur

Opublikowano
Natazie jedynie cos sprawdzilem to ze kola sa dokrecone. Brak czasu moze jutro albo w piatek skocze do wulkanizacji zobaczyc czy kola sa wywazone. Jak bedzie cos wiadomo dam znac
Opublikowano
Przy mniejszych prędkościach nie trzęsie? Może to źle ustawione wałki wyrównoważające?
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Wymienili mi opony z tylu z przodu wywazyli. Jutro bede jechal autostrada i sie zobaczy czy dalej trzesie przy tych predkosciach. Po wywazeniu przodu niestety wstrzasy dalej byly. Zobaczymy jak po wymianie tylnych opon. A jesli bedzie dalej trzeslo to gdzie szukac przyczyny. Niby zawieszenie tez ok
Opublikowano
Dodam jeszcze ze po naprawie silnika czyli wymianie panewki silnik jest glosniejszy no i przy dodawaniu gwaltownym gazu od tak 1500 obrotow do 3 tys jest tyrko taki jakby zaworow po puszczeniu gazu znika. Slychac go glosniej tez przy podjezdzaniu pod gorke wieksza i na zimnym silniku podczas jazdy. Na postoju zero
Opublikowano
Dzis zrobilem test na autostradzie po wymianie tylnych opon. Auto idzie lepiej nie trzesie tak jak wczesniej ale zauwazylem ze przy predkosci okolo 150 kmh i dodawaniu lekko gazu auto zaczyna wibrowac. Po puszczeniu gazu jedzie normalnie. Dodajemy znow lekko gazu wibracje powracaja. Czuc to tak gdzies na srodku na fotelu na kierownicy nie bardziej z tylu. Do 120 kmh jest ok. Przy 120 kmh wibruje lekko bez gazu. Z gazem od 140 w zwyz.
Opublikowano
No to możliwe, że dalej tylne koła nie są dobrze wyważone, sprawdziłeś to na 1000%? Masz oryginalne felgi BMW (rozmiar otworu w feldze jest taki sam jak na piaście)?
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano
Mam orginalne felgi. Bylem przy wywazaniu. Wszystko na 0. Kola na 1000% wywazone bo tesciu brata to robil. Jak pisalem wibracje powstaja tylko przy dodawaniu gazu. Bez gazu nie wibruje. Moze to cos z walem ma wspolnego
Opublikowano
Jednak trzesie caly czas i przy dodawaniu gazu i bez. Przypomnialo mi sie ze stalo mi sie to po ustawieniu zbierznosci i mechanik powiedzial mi ze z tylu (tylnia os) ustawil mi zbierznosc ale nie ustawil kata bo piasta jest zapieczona czy cos takiego ze sie meczyli z nia i wkoncu ustawili bez kata sama zbierznosc. I ze jak kiedys bede wymienial piaste to wtedy mi kat ustawia. Moze cos tam zruszyli niedokrecili lub poluzowali i dlatego mi tak trzepie tylem od 120 km/h w zwyz. Przez to wszystko jezdze 110. Wczesniej latalem duzo wyzej i nic nie trzeslo. Ma ktos jakies pomysly na to. W piatek robie jeszcze test zmieniam na inne kola wraz z innymi gumami co nie trzepie w innym bmw. Ale sadze ze oni mi cos tam nakombinowali
Opublikowano
no to chyba sam odpowiedziałeś sobie na swoje pytanie. Sprawdź geometrie, i bicie piasty? tak jak pisałem na początku, geometrie ustaw w zaufanym i polecanym warsztacie. i będzie śmigał jak szalony;P :cool2:

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Opublikowano
no to chyba sam odpowiedziałeś sobie na swoje pytanie. Sprawdź geometrie, i bicie piasty? tak jak pisałem na początku, geometrie ustaw w zaufanym i polecanym warsztacie. i będzie śmigał jak szalony;P :cool2:

BMW ma bardzo precyzyjne zawieszenie i wszelkie niedoróbki wychodzą. Ustaw wszystko tak, jak ma być, bo szkoda czasu i kasy na kombinacje.

-------------------

Artur

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.