Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Czy jeśli usunę sam filtr dpf czy będę mógł też samemu go wyłączyć za pomocą zwykłego kabla do BMW?

 

 

Opcja nr 2 wyciągnięcie filtra dpf rozebranie go i np wyciągnięcie całego środka a potem zaspawanie i podłączenie czujnika na nowo czy po takim zabiegu auto nie będzie wariowac?

Opublikowano
Czyli teoretycznie można tak zrobić i auto będzie dalej chodzić normalnie...pytam się bo mój filtr już nie da rady sam się wypalić(użytkownik przede mną jeździł autem tylko po mieście od ponad pół roku wywalal mu błąd pdf Ale na kompie i nic z tym nie robił)kumpel próbował wymusić wypalanie Ale po 1dniu znów błąd tli sam więc jedyną opcją albo kupić nowy co to mi się nie widzi bądź dac komuś żeby mi go usunął albo najlepsza opcja bo za darmo samemu z tym problemem się uporać tylko nie wiem czy to się uda...i jak po takim zabiegu auto będzie chodzić....
Opublikowano
Moim zdaniem najlepiej to zlecić komuś kto się na tym na, usuną Ci go profesjonalnie, przeprogramują mapę silnika, a przy okazji możesz zrobić sobie małego chipa.
Opublikowano
DPF można jeszcze oddać do regeneracji, która polega na wymianie wkładu. Po tej operacji powinien działać jak nowy, z tego co mi się obiło o uszy to koszt ok 1500 zł. Drugą opcją jest czyszczenie chemiczne, które jest tańsze i przeważnie skuteczne (koledze w ten sposób odetkali i od 2 m-cy jest w porządku). Ważna też sprawa w jakim stanie masz termostaty, czy silnik osiąga właściwą temperaturę pracy i czy jest w stanie samodzielnie wypalać filtr. Moim zdaniem usuwanie DPF to ostateczność, podobnie jak z zębem u stomatologa.
Opublikowano
Chemicznie tzn.kupić środek do czyszczenia kominków zalać poczekać 1dzien.przesłuchać i gotowe tak w pzn jeden z profesjonalnych zakładów robi....mnie interesuje tylko usunięcie dpf.w pzn koszt to około 8stowek tylko ciekawi mnie jak wygląda spr samemu jakby się bebechy usunęlo.mam możliwości jestem spawaczem,slusarzem więc sam mogę usunąć go jedynie nie wiem jak po takim zabiegu auto będzie się zachowywać chodzi mi o czujniki...
Opublikowano
Więc tak okazało się że mam odcięty czujnik temperatury spalin(2pinowa wtyczka).wie ktoś dlaczego ktoś mógł to zrobić?pilne jestem w trakcie pracy i nie wiem czy dalej sens jest wycinać czy może przez tą wtyczkę nie mogę zregenerować dpf i wywala ze zapchany
Opublikowano
Więc tak.czujnik zlutowalem,auto złożyłem,narazie nie rozbieranie dpf wieczorem pojadę na autostradę i zobaczymy....A czy da radę jakoś bez kabla spr czy ten czujnik spr temp?i czy ktoś celowo go odciął czy pipristu komuś się ulamal i mu się nie chciało go naprawiać...
Opublikowano
Nie był przegryziony,kabel idealnie odcięty bądź ulamany przy wtyczce....jedynie teraz się przejechałem i na chwilę na kompie wyświetlił mi się napis incresse emision czy jakoś tak...
Opublikowano
Masz rację przeplywka jest idlaczona dopiero w tym tyg Nowa będzie tyle że bez przeplywki jeżdżę od piątku tzn odlaczona jest.(Nie chciał odpalić tzn odpalalem silnik działał 1-2sek i gasł odlaczylem przepływie i odpalił do teraz nie było problemu tylko ten błąd mi się dzisiaj pokazał jak drugi raz odpalilem to już się nie pokazuje....
Opublikowano

Po odłączeniu przepływomierza musiałem przejechać kawałek aby błąd się pojawił (byłem właśnie zdziwiony, dlaczego tak zamula). Po podłączeniu od razu i zapaleniu błąd był nadal. Samochód musiał postać dłużej aby skasować błąd (powyżej 2 minut, aby sterownik się uśpił).

 

Bez przepływomierza tym bardziej Ci się DPF nie wypali. Najpierw usuń usterki o których wiesz, podłącz pod komputer i wszystko pokasuj. Zrób kilka kilometrów i podłącz ponownie aby zobaczyć, czy coś jeszcze się nie odkłada. Niektóre problemy nie objawią się dopóki samochód nie przejedzie kawałka.

Opublikowano
Nie dało mi to spokoju wczoraj....dzisiaj auto spowrotem na kanał wjechalo i pdf wyciągnąłem(zajęło mi to 5h).narazie wybebeszylem go Ale nie w całości przy ściankach zostawiłem ok 3-4cm filtra a cały środek ma prześwit....zdjęcia dodam wieczorem filtra w. Całości potem przecietego ,po przerobce i po pospawaniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.