Skocz do zawartości

Badania zawieszenia - praca inżynierska


SCOTT26

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Dziś ciąg dalszy badań, tym razem 3 kolejne punkty i kolejne pomiary:

*serwis BMW

*stacja kontroli pojazdów (zaprzyjaźniona)

*centrum innowacyjno-wdrożeniowe

 

O szczegółach zapewne napisze kolega Krzysztof.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to był ciąg dalszy niestety bez oszałamiających rezultatów. Dla stacji z systemem BOGE wynik jest niemal identyczny dla obu rodzajów opon oraz dla wyników z poprzedniego badania. W serwisie BMW wyposażonym w system EUSAMA gdy w końcu udało się wygenerować jakiś wyniki z ich urządzenia okazało się że wyniki również się nie różnią dla zwykłych i dla Run Flatów lecz są gorsze nawet o 20% względem wcześniejszego badania na innej stacji. Ścieżka w Centrum Innowacyjno-Wdrożeniowym (eurosystem MAHA) podaje więcej danych lecz wyniki również potwierdzają regułę że różnicy praktycznie brak. Myślę że wina za ewentualne złe wyniki leży bardziej po stronie samego urządzenia i jego zestrojenia oraz ustawienia samochodu na płytach niż po stronie rodzaju zastosowanego ogumienia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.