Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dziś ciąg dalszy badań, tym razem 3 kolejne punkty i kolejne pomiary:

*serwis BMW

*stacja kontroli pojazdów (zaprzyjaźniona)

*centrum innowacyjno-wdrożeniowe

 

O szczegółach zapewne napisze kolega Krzysztof.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano
Tak to był ciąg dalszy niestety bez oszałamiających rezultatów. Dla stacji z systemem BOGE wynik jest niemal identyczny dla obu rodzajów opon oraz dla wyników z poprzedniego badania. W serwisie BMW wyposażonym w system EUSAMA gdy w końcu udało się wygenerować jakiś wyniki z ich urządzenia okazało się że wyniki również się nie różnią dla zwykłych i dla Run Flatów lecz są gorsze nawet o 20% względem wcześniejszego badania na innej stacji. Ścieżka w Centrum Innowacyjno-Wdrożeniowym (eurosystem MAHA) podaje więcej danych lecz wyniki również potwierdzają regułę że różnicy praktycznie brak. Myślę że wina za ewentualne złe wyniki leży bardziej po stronie samego urządzenia i jego zestrojenia oraz ustawienia samochodu na płytach niż po stronie rodzaju zastosowanego ogumienia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.