Skocz do zawartości

M44B19 Brak iskry oraz sterowania pompą.


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powodzenia przy mostkowaniu EWS-u :D
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Przekaźniki podpisany nr1 : załącza się po zapłonie. Przekaźnik nr 2 nie reaguje ani na zapłonie ani podczas kręcenia rozrusznikiem. Jak palcami go zwieram słychać pompę paliwa. Przekaźnik koło akumulatora załącza się. Na przewodzie od cewki pin 1/2 napięcie 12v przy kręceniu rozrusznikiem napięcie 9/10v.

 

 

 

Źle się wyraziłem EWS jest usunięty tak już kupiłem samochód. Dużo kabli koło niego jest pomostkowane , ale samochód przedtem odpalał bez problemu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pompa paliwa nie załącza się z dwóch przyczyn;

-uszkodzony czujnik wału-ale twierdzisz że jest sprawny

-rozkodowany EWS

W pierwszym Twoim poście widać że masz EWS.Ktoś Ci żeni kit że nie ma.

Może zgubiłeś pestkę jak tam grzebałeś?Pestka musi być doklejona do pętli.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Czujnik sprawdzałem jak na filmiku
. Sprawdziłem teraz i pestka jest przyklejona do obręczy. Jeżeli EWS się rozkodował to jak można go zakodować? Dodam, że w samochodzie pierw rozładował się akumulator... później już nie chciał odpalić.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najpierw podłącz inpę żeby sczytać błędy.W starszych rocznika robiło się synchro carsoftem a po wyżej roku 98 inpa już dawała radę ale chyba nie w e36.

Zapytaj w dziale diagnostyka,kodowanie.

Często po rozładowaniu akumulatora pada właśnie ews.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.