Skocz do zawartości

E39 523i Nie odpala


Gittek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i z góry przepraszam jeśli coś jest nie tak ponieważ jest to mój pierwszy post na forum :wink:

Jestem szczęśliwym posiadaczem BMW E39 523i czysta benzyna 97' auto chodziło bez jakichkolwiek problemow aż do dnia kiedy wjechałem do garażu a następnego dnia już nie chciało mi odpalić i nie wiem co zrobić wymienione zostały wszystkie świece na nowe (stare były dość zużyte) lecz to nie rozwiązało problemu po podłączeniu komputera pod bunie wychodzi ze niby wszystko jest ok lecz auto nie chce odpalić. Zamieszczam tez filmik z próby odpalenia może coś pomoże jeśli potrzeba jakiś informacji proszę pisać postaram się jak najszybciej je udzielić może ktoś miał podobny problem i wie co zrobić :?:

https://drive.google.com/file/d/0B97jVhiOcMcvVEtObGpJb19DZ1U/view?usp=sharing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie masz ten filmik ?

Jaki program do diagnostyki był wgrany w komputerze pod który podłączałeś auto ?

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po obejrzeniu tego filmiku, na pewno masz słaby akumulator i wydaje mi się że zegary chyba nie żyją.

Tak jak napisał daniel paliwo dochodzi, jest iskra na świecach ?

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jak pisałem świece nowe iskra bardzo dobra sprawdzone, paliwo dochodzi na listwie tez jest przy probie odpalenia czuć w garażu zapach benzyny, pompa sprawdzona i tez działa, w teorii jaki pomysł przyszedł to czujnik walka jeśli chodzi o aku to stary który był to ładowany i nic wiec wsadziłem drugi sprawny lecz to samo jest na nim, jeśli chodzi o program to ciężko powiedzieć znajomy kupił do zakładu za parę tysi wiec wydaje mi się ze powinien być ok kończą już mi się pomysły co może być nie tak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie samochód trafił do mechanika po gruntownym sprawdzeniu elektryki okazało się ze wszystko jest w najlepszym porządku wiec przeszedł dalej do poszukiwania przyczyny no i wyszło szydło z worka okazało się ze przyczyna tkwi w zbyt słabym ciśnieniu na 2ch cylindrach wszędzie jest ponad 9 a na tych dwóch feralnych jest w granicach 3, tu moje pytanie do was czy ktoś z was już się z czymś takim spotkał i co może być przyczyna mój mechanik stwierdził ze mogła być to wina zlej benzyny bo stało się tak zaraz po tankowaniu choć zawsze była tankowana na znanej stacji i jaki mógłby być średni koszt takiej naprawy?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz co się dzieje po próbie olejowej. I tak zdjęcie czapki cie czeka lub używany silnik. 9bar to też bardzo mało. Jeśli to tylko Góra to regeneracja głowicy (zawory uszczelka, uszczelniacze, popychacze jeśli trzeba) to koszt złożenia robocizny to pewnie z 2tys jak dół do roboty to spokojnie tysiąc dolicz. jeśli masz gładzie na cylindrach zużyte to silnik na śmietnik. Jak dojdą ślizgi i napinacz, vanos to remont może dojść do 4-5tys.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.