Skocz do zawartości

[e60 520i] Nie odpala po wymianie silnika


spectakillah

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów! Wymieniłem silnik M54B22 w mojej e60 520i. Po owym zabiegu auto nie odpala. Wymieniłem sam tzw. słupek, reszta została bez zmian. Wszystko podłączone poprawnie. Rozrusznik kręci, iskra jest, paliwo na listwie także jest, ale nie ma impulsu na wtryskiwacze. Gdy podam w dolot jakiś latwopalny spray, auto odpala. Komp pokazywał błąd "engine failure, reduced power " czy jakoś tak. Po wykasowaniu błąd nie wraca. Jest jeszcze błąd dodatkowego pedały gazu, ale mniemam, że to od tempomatu, więc nie powinno być związku. Dodam, że dawcą było e39 z 2003 roku. Może spotkaliście się z podobnym problemem. Liczę na Wasze sugestie i z góry za nie dziękuję. Pzdr!

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też to obstawiałem... Pytanie - co teraz? Jak je odblokować? Właściwie to jak do tego doszło? Wszystko zostało ze starego auta...nie znam się na elektronice, ale wydaje mi się to dziwne.

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po skanowaniu INPĄ pokazał następujące błędy:

 

281D BSD generator : signal

27F8 Pedal input poti2

2741 Pedal 2:voltage supply (przy tym błędzie jest info, że może zapalać "checka")

27C4 main relais

299B battery sensor : signal

 

Próbowaliśmy odblokować immo, czy tam synchronizować i nie można tej funkcji zainicjować, według speca oznacza to, że nie potrzeba tego robić, czyli nie tu pies pogrzebany i z immo wszystko OK.

Jakieś sugestie? Co to za błędy?

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak pada immobilaizer, to rozrusznik nawet nie zakręci, Tobie kręci, więc odpada.

Czasami jest problem z masą silnika. Kiedyś kolega zmieniał silnik w Audi, po wymianie nie mógł odpalić, zaprowadził auto do elektryka, ten dobrze podłączył masę i silnik zagadał bez problemu. To nic, że silnik jest przykręcony do budy, zawsze jest jeszcze dodatkowa masa, może tu masz coś nie tak. Tym bardziej, że wśród błędów masz coś związanego z prądem.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.