Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem E46. Przymierzam się do zmiany na E91 330 i lub 330 xi Ciekawi mnie jakie jest zawieszenie w E91- bo wiadomo w E46 jest jeden wahacz i zero problemów. Jak to jest w E91? Jest tam chyba zawieszenie wielowahaczowe jeżeli dobrze się orientuje. Jak wyglada eksploatacja takiego zawieszenia, jest chyba znacznie drożej niż w E 46, jaka jest wytrzymałość takiego zawieszenia i koszt? a jak jest w przypadku Xi- to jest takie same rozwiązanie zawieszenia?

a tak na marginesie- co oznacza skrót LCI- (czy to chodzi o facelifting?)

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, LCI to jest FL (google się kłania :) ) - apropos zawieszenia, w e91 jest raczej trwałe i oryginał przejezdza nawet do 250 tysięcy...
Opublikowano
tak potwierdzam E91 ma trwale zawieszenie, przy 255 tys km aktualnie , oprocz amorkow wymienianych juz dwa razy (automatycznie co 100 tys km nie patrzac na stan) nic nie bylo ruszane.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Nie wiem jak z budową zawieszenia, ale trwałość- rewelacja, żadnych wkurzających stukań, pisków telepań nie słychać (215tys.):) pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.