Skocz do zawartości

[E61 n47] LCI - jaki mam akumulator ?


rolandV

Rekomendowane odpowiedzi

A kleme kolego masz sprawną? Może to jej wina. Co do napięcia to ja mam takie same 11,9-12 jak samochód jest nieuśpiony, po 43 min auto usypia i napięcie wzrasta na 12,5. Co do ładowania mam tez takie 14,8-14,9 na zimnym jak zapale auto, ale wystarczy ze przejade 30-40 km i napięcie spada do 14,6 - 14,5.

 

Witam wstałem dzisiaj rano sprawdziłem w ukrytym menu jak sprawa wygląda i tak;

po nocy czyli 9 godz(pod chmurką temp od -1do+3) auto stało i napięcie pokazuje 11.9-12.0

nie zapalałem ale też nie pojawił się symbol żółtej baterii jak "chodziłem" po ukrytym menu

Tylko jak t,a klemę sprawdzić??Bo chodzi ci o IBS???

Do tej pory myślałem że IBS jest ok skoro parametry podczas jazy nie skaczą tj ładowanie 14.7-14.9

chociaż za to bardziej chyba regulator napięcia odpowiada.

Ok jeśli chodzi o ładowanie"na stole" to takie ładowanie pomija IBS czyli samochód nie wie że aku został doładowany tak?

wiec co wypadałoby go po takim lądowaniu rejestrować?

a jeszcze pytanko może głupie ale jak to jest z tymi AGM? bo widzę że pod białą naklejką mam kilka koreczków a niby one są bezobsługowe.

kolego a ty swoje pomiary robisz w menu czy przyrządem pomiarowym?

pozdrawiam

 

 

edit

zaobserwowałem jeszcze że radio gra na postoju bez kluczyka i nie wyłącza sie tak jak działo sie to przy padniętym aku

przy otwieraniu z kluczyka zapalają się też wolcom lights czego też nie było jak aku był słaby

nie wiem może poprostu trzeba trochę pojeździć żeby ibs zebrał info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W menu kolego. Ja mam zwykły aku 110 ah bosch silver. Pojemność aku i parametry zmienoione i zakodowane NCS`em. Bateria tez zarejestrowana.

Najlepiej podjedz do fachowców od akumulatorów i niech ci go sprawdza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W menu kolego. Ja mam zwykły aku 110 ah bosch silver. Pojemność aku i parametry zmienoione i zakodowane NCS`em. Bateria tez zarejestrowana.

Najlepiej podjedz do fachowców od akumulatorów i niech ci go sprawdza.

 

Ok a mam jeszcze pytanko.Zmieniałeś może z AGM na zwykły 110 bo mój AGM ma 80 ah.

wiem że później trzeba zmienić parametry(o ile aku jest o innych parametrach ) i zarejestrować .

Tylko własnie ciekawi mnie czy wcześniej też miałeś AGM-a???

Podłączyłem aku pod prostownik raz jeszcze od pół godz ładuje i jest na programie nr 3 zobaczymy jak szybko przejdzie całą skale bo coś mi tu nie pasuje

Mogę kupić nowy aku bo jestem na to przygotowany tylko zbyt dużo jest przypadków że ludzie kupują rejestrują a 2 dni później znowu wywala błąd..

fachowcy

hmmm...

Ciężki temat w UK że tak powiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A kleme kolego masz sprawną? Może to jej wina. Co do napięcia to ja mam takie same 11,9-12 jak samochód jest nieuśpiony, po 43 min auto usypia i napięcie wzrasta na 12,5. Co do ładowania mam tez takie 14,8-14,9 na zimnym jak zapale auto, ale wystarczy ze przejade 30-40 km i napięcie spada do 14,6 - 14,5.

 

Witam wstałem dzisiaj rano sprawdziłem w ukrytym menu jak sprawa wygląda i tak;

po nocy czyli 9 godz(pod chmurką temp od -1do+3) auto stało i napięcie pokazuje 11.9-12.0

nie zapalałem ale też nie pojawił się symbol żółtej baterii jak "chodziłem" po ukrytym menu

Tylko jak t,a klemę sprawdzić??Bo chodzi ci o IBS???

Do tej pory myślałem że IBS jest ok skoro parametry podczas jazy nie skaczą tj ładowanie 14.7-14.9

chociaż za to bardziej chyba regulator napięcia odpowiada.

Ok jeśli chodzi o ładowanie"na stole" to takie ładowanie pomija IBS czyli samochód nie wie że aku został doładowany tak?

wiec co wypadałoby go po takim lądowaniu rejestrować?

a jeszcze pytanko może głupie ale jak to jest z tymi AGM? bo widzę że pod białą naklejką mam kilka koreczków a niby one są bezobsługowe.

kolego a ty swoje pomiary robisz w menu czy przyrządem pomiarowym?

pozdrawiam

 

 

edit

zaobserwowałem jeszcze że radio gra na postoju bez kluczyka i nie wyłącza sie tak jak działo sie to przy padniętym aku

przy otwieraniu z kluczyka zapalają się też wolcom lights czego też nie było jak aku był słaby

nie wiem może poprostu trzeba trochę pojeździć żeby ibs zebrał info.

 

Miałem podobnie jak u Ciebie, po naładowaniu baterii AGM włączyłem zapłon i ponownie pojawiał się komunikat o słabej baterii ale tylko raz potem było już ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kleme kolego masz sprawną? Może to jej wina. Co do napięcia to ja mam takie same 11,9-12 jak samochód jest nieuśpiony, po 43 min auto usypia i napięcie wzrasta na 12,5. Co do ładowania mam tez takie 14,8-14,9 na zimnym jak zapale auto, ale wystarczy ze przejade 30-40 km i napięcie spada do 14,6 - 14,5.

 

Witam wstałem dzisiaj rano sprawdziłem w ukrytym menu jak sprawa wygląda i tak;

po nocy czyli 9 godz(pod chmurką temp od -1do+3) auto stało i napięcie pokazuje 11.9-12.0

nie zapalałem ale też nie pojawił się symbol żółtej baterii jak "chodziłem" po ukrytym menu

Tylko jak t,a klemę sprawdzić??Bo chodzi ci o IBS???

Do tej pory myślałem że IBS jest ok skoro parametry podczas jazy nie skaczą tj ładowanie 14.7-14.9

chociaż za to bardziej chyba regulator napięcia odpowiada.

Ok jeśli chodzi o ładowanie"na stole" to takie ładowanie pomija IBS czyli samochód nie wie że aku został doładowany tak?

wiec co wypadałoby go po takim lądowaniu rejestrować?

a jeszcze pytanko może głupie ale jak to jest z tymi AGM? bo widzę że pod białą naklejką mam kilka koreczków a niby one są bezobsługowe.

kolego a ty swoje pomiary robisz w menu czy przyrządem pomiarowym?

pozdrawiam

 

 

edit

zaobserwowałem jeszcze że radio gra na postoju bez kluczyka i nie wyłącza sie tak jak działo sie to przy padniętym aku

przy otwieraniu z kluczyka zapalają się też wolcom lights czego też nie było jak aku był słaby

nie wiem może poprostu trzeba trochę pojeździć żeby ibs zebrał info.

 

Miałem podobnie jak u Ciebie, po naładowaniu baterii AGM włączyłem zapłon i ponownie pojawiał się komunikat o słabej baterii ale tylko raz potem było już ok.

 

 

O widzisz no to jest już konkretna dobra wiadomość zobaczymy jak bedzie u mnie

Jak narazie jest na piątce ostatni etap ładowania wszystko to w około godzinę już go tak zostwie niech leży podpięty cały dzień

 

A możesz mi powiedzieć jakie masz napięcie w menu po całej nocy postoju ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Naładowanej, odpietej baterii nie musisz na nowo rejestrować. Wartości lądowania się nie zmieniają.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki .bedę obserwował co sie dzieje.

Ładowarka i tak sie przyda,fajny sprzęcik tym bardziej ze wkoncu

Chciałbym kupić 530d pomimo krótkich odcinków wyższych kosztów eksploatacji

Jakoś cały czas 530d albo 535 mi sie łba trzyma:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 8 dniach od naładowania jak narazie wszystko ok

Brak komunikatów itd.

Zobaczymy jak bedzie za tydzień ,dwa..

 

 

 

 

EDIT:

Mineło prawie 4 tyg i chuj ! zaświecił znowu żółta ikonka aku ;/ to już raczej koniec jego życia ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.