Skocz do zawartości

e39 525 163KM - co do wymiany z paskami?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Wczoraj podczas uruchomienia silnika zapaliła mi się lampka akumulatora, i co za tym idzie przestało działać wspomaganie itp..

Wniosek prosty, pasek poszedł. Otwieram maskę, zdjełem plastik i faktycznie pasek.

 

I teraz pytanie, ponieważ jestem w tarapatach finansowych przez operację syna..

Co jest konieczne do wymiany z paskami?

Chciałbym wymienić od razu wszystkie paski i rzeczy, które muszą być razem z nimi.

 

A więc? Jeśli ktoś by mógł, prosiłbym o rzucenie orientacyjnej kwoty za to..

Wiem, ze za bardzo nie lubi się takich tematów tutaj - ale szukajka nie pomogła, a jestem w desperackiej sytuacji - potrzeba pilnie "zywego" auta.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Rolka napinacza i rollka prowadzaca to na pewno. Koszt (jaki ja ponioslem) do silnika 3.0i to : 61 zl rolka napinacza (INA) i 36zl za rolke prowadzaca (KURAN)

W zalznosci od przebiegu to zajrzalbym w jakim stanie jest altenator i ew nowe szczotki, komutator i lozyska mu zafundowal. Ja placilem za taka regeneracje 170zl.

Jak pasek jest sciagniety to warto sprawdzic (obracajac wirnikiem i szarpiac na boki kolkiem) jaki jest luz na lozyskach pompy wody, u mnie padly przy przebiegu 212 000 km. Pompa Ruville kosztowala 108 zl.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Od biedy sam pasek wystarczy wymienić. Ale mógł się zerwać z jakiegoś konkretnego powodu np: zatarte łożyska (jak kolega wspomniał na rolce napinacza, prowadzącej, lub innych komponentach).

Pomerdać kółkami, sprawdzić to działa a co nie, najpilniejsze wymienić, założyć pasek i może jeszcze trochę pojeździ.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.