Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie, mam pytanie czy to jest coś niepokojącego ? czytałem forum i w sumie chciałbym się tylko upewnić.

 

http://static.pokazywarka.pl/i/5491006/797061/wp-20150106-001.jpg

 

http://static.pokazywarka.pl/i/5491006/727051/wp-20150106-002.jpg

 

http://static.pokazywarka.pl/i/5491006/128906/wp-20150106-004.jpg

 

http://static.pokazywarka.pl/i/5491006/451855/wp-20150106-005.jpg

 

 

Olej: Valvoline 5w40 maxlife

Płyn chłodniczy: Nie ubywa (ubywała około setka na 2000km ale to przez niedokręcony odpowietrznik, teraz uszczelniłem go i nie ubywa)

Silnik nie dymi na niebiesko, dymi na biało w spalinach nie czuć nic niepokojącego - posiada LPG dlatego tego białego dymu jest trochę więcej niż normalnie.

Na bagnecie jest czysty olej nie ma też śladu takiej mazi, w zasadzie od wymiany jest około 8000km a na bagnecie olej wygląda bardzo świeżo odcień delikatnie ciemniejszy niż ten w opakowaniu.

Około pół litra od wymiany dolałem bo było dolane na max a teraz sprawdzałem to było około w połowie więc dolałem i dlatego zobaczyłem to coś pod korkiem.

Opublikowano
W zimie to normalne jeżeli nie robisz dalszych tras.Wyczyść i jeżeli po zimie ustąpi a nie bedzie sie nasilać to śmiało lataj dalej :)
Opublikowano
Jesli pokonujesz zimą małe odległości a auto nie zawsze sie dogrzeje, jest to zjawisko normalne spowodowane dużą wilgotnoscia powietrza...
Opublikowano

Można powiedzieć że o tej porze roku, to naturalny objaw w silniku m52. Ten typ tak ma gdy pokonujesz krótkie odcinki.

Dziwne że w m50, m51, m60 nie miałem takich objawów.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

Nie m52 a praktycznie każdego auta.

Ja raz miałem w swoim zimą jak było sporo na minusie ok -10 i robiłem 2 tyg odcinki po 9km, masło mogłem zebrać palcem. Potem taki okres odcinków minął i robiłem po 25 w jedną stronę dziennie i wszystko zniknęło.

Jeśli robi się małe odcinki lub jest uszkodzony termostat taka wilgoć w oleju to normalna rzecz.

Opublikowano

Termostat nie jest uszkodzony bo jest nowy, oryginalny.

Silnik fakt robi 8 km dziennie co drugi dzień, jest dogrzany ale widocznie za mało, po trasie sprawdzę czy objaw ustąpił.

 

Edit. Już jest troche cieplej i objaw wyraźnie ustąpił. Delikatnie żółty korek pod spodem a jak będzie cieplej to zapewne zniknie. Oczywiscie potwierdzę w kolejnej edycji posta czy fsktycznie jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.