Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 206
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W obecnych czasach wszystkie auta sa prawie takie same,niemniej jednaj prestiz 7ki jest wyzszy niz Superb choc ta ostatnia szybko nadrabia.Poza tym prestiz konkretnych marek jest zmienny w zaleznosci od szerokosci geograficznej,gdzie np w UK auto z prestizem to Bentley,Rolls czy nawet Range Rover a Mercedesy czy BMW sa markami przecietnymi.Producenci probuja nas nadal nabierac na niepotrzebne gadzety typu parkowanie za pomoca pilota itd ale skupiajac sie na prowadzeniu czy wygodzie w srodku w codziennym uzytkowaniu placenie za S klase czy 7ke nie ma sensu... Chyba ze ktos potrzebuje/lubi prestiz.Skody nie kupilem bo potrzebowalem auta z prestizem,a od BMW nie moge uciec choc sie mocno staram z racji upustow jakie mi daja.Poki co modele tej samej klasy innych marek jak S klasa XJ czy A8 sa dla mnie za drogie.
  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam. Zastanawiam się nad używana g11. W związku z tym ze samochodem będę jeździł głównie wokół komina i kilka/kilkanaście razy w roku w trasy po około 400km w jedna stronę plus jakieś narty Włochy, chodzi mi po głowie wersja hybryda ale jest z silnikiem 2.0 benzyna. W sumie ma ponad 300KM. Wiem ze nie jest to. Magla moc ale nie jeżdżę rajdowo a jak trzeba nagle wyprzedzić to sadze ze ta hybryda da radę. Mam już i3 i jest świetna. Teraz przy zmianie drugiego samochodu tez chciałbym aby był trochę elektryczny. Koszty jazdy są zerowe jeszcze przy foowoltaice. Co sądzicie o tej hybrydzie. Obecnie mam A8. D4 po FL i jest super ale już czas na zmianę. Zastanawiam się tez na Mercem S 400h ma już silnik 3,5 benzyna i hybryda tylko nie wiem czy ona jest tez pług-in tak jak G11, może wiecie ? Z góry dziękuje za pomoc.
Opublikowano
Nie rób wiochy i weź 745e jeśli już ma być hybryda. 2.0 w 7er to pasuje jak pięść do nosa. Pamiętaj, że silnik elektryczny nie działa cały czas i często będziesz jeździć na samej benzynie, a wtedy będziesz się przy masie G11 raczej denerwować.
Opublikowano

No właśnie tak mi się też wydaje ale jak czytałem na temat ludzi z serii 5 i serii 3 którzy jeżdżą z 2.0 to piszą że to nie jest tak do końca że nie jest dostępny elektryk po wyczerpaniu, system zostawia ponoć zapas aby dać mu na chwilę w pędzel, tak aby miał zapas mocy. Ludzie z 3 i 5 są mega zadowoleni i to tacy którzy jeździli z większym silnikiem.


A czy wie ktoś może czy ta S klasa 400H jest pług in czy nie ? Ona ma silnik 3,5 benzyna i to z elektrykiem już na 100% daje radę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hybryda z silnikiem 2.0 to jest dramat według mnie. Spodzieałbyś się, że PHEV to najlepsze z dwóch światów: elektryków i spalniowych silników, ale realnie w użytkowaniu szybko odczujesz, że to auto ma przede wszystkim największe wady obu. Duża waga baterii, mniejsza pakowność bagażnika (jeśli ma dla Ciebie znaczenie) nie rekompensują słabe osiągni elektryka, a silnik 2.0 to jest dramat w tej budzie. Moim zdaniem to najgorszy możliwy wybór w 7mce. Już lepiej weź diesla (serio ;) ).
Opublikowano
Ok, dzięki. Tak też obawiam się tej 7 w hybrydzie. Teraz mam A8 D4 w dieslu i zero problemów, aż szkoda sprzedawać tym bardziej że w takim wyposażeniu to jeszcze na rynku nie widziałem. No ale cóż zobaczymy. Niestety leasing się kończy i szkoda mi ja trzymać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.