Skocz do zawartości

e46 2.0d 136 problem z odpaleniem na zimnym silniku


luki195

Rekomendowane odpowiedzi

witam moj problem polega na ciezkim odpalaniu zimnego auta a mianowicie, auto po dluzszym postoju tj noc nawet przy niskich temp bardzo krotko grzeje swiece tj jakies 2sek. przekaznik swiec wymieniony raz od czasu grzeje jakies 10sek ale to juz przy temp -10 i wtedy wszystko jest ok nawet po odpaleniu chodzi na wyzszych obrotach czego nie ma przy temp bliskiej 0stopni... moze ktos mial podobny problem.. wydaje mi sie ze jest to winna czujnika temp.. kabel bede mial we wtorek to sprawdze jaka temp. na zimnym silniku podaje czujnik.. dodam jeszcze ze swiece sprawdzone i po recznym zasterowaniu przekaznika auto pali bdb.. przekaznik sprawdzony podmieniany itp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Mogą to byc początki rozszczelnienia pompy wtryskowej ,staraj się stawać na noc tak aby przód auta był niżej niż tył wtedy auto lepiej zapala przy rozszczelnionej pompie ja sie tak bujałem 2 miesiące :) . Na kontrolke świeć to nie patrz ,bo ona gaśnie a świece i tak grzeja można obserwować oświetlenie kabiny jak przestają grzać świece to lampka mocniej się rozświetli.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Kolego ROBERT 2309 i jak ogarnąłeś temat rozszczelnionej pompy wtryskowej? jakie koszta, bo mam identycznie, kiedy autko stoi na równym lub przód w górze to ciężko odpala, a gdy tył wyżej pali od strzała..

Jakie koszta uszczelnienia pompy, jeśli ogarniałeś temat? W grę wchodzi tylko wymiana uszczelniaczy na pompie>? Wiem, że temat nie do ogarnięcia metodą chałupniczą, mam namiar na kolesia który ogarnia vp44, tam komplet uszczelniaczy to koszt 120 zł plus robocizna oczywiście :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rafik90 a więc tak ,oddałem auto do gościa który regeneruje pompy .Chciałem przyoszczędzić więc kazałem tylko uszczelnić i wymienic tłoczek wysokiego ciśnienia bo ogólnie nic się nie działo z elektroniką ,zapłaciłem 1500 zl z wyjęciem i włorzeniem pompy cieszylem się rok i padła elektronika auto zgaslo i koniec. Więc oddałem do tego samego gościa i znowu koszta ,za całą regeneracje zapłaciłem 2400 zł czyli razem wyszło 3900 zł :cry2:

Wniosek : trzeba zrobić wszystko odrazu oszczędności są tylko pozorne :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobry wniosek kolego :cool2: . Nie pozostaje nic innego tylko oddać sprawę w ręce profesjonalisty..

Inne wyjście, kupić regenerowaną z alledrogo za 1700.. koszt wyjęcia i montażu nowej to coś około 250 zł, czyli powinno wyjść taniej niż u Ciebie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą to byc początki rozszczelnienia pompy wtryskowej ,staraj się stawać na noc tak aby przód auta był niżej niż tył wtedy auto lepiej zapala przy rozszczelnionej pompie ja sie tak bujałem 2 miesiące :) . Na kontrolke świeć to nie patrz ,bo ona gaśnie a świece i tak grzeja można obserwować oświetlenie kabiny jak przestają grzać świece to lampka mocniej się rozświetli.

 

na mrozie nie ma problemu z odpaleniem niezaleznie jak stoi problem sie pojawia przy temp 0-10 i gdy silnik nie ma temp. od 60 w gore..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.