Skocz do zawartości

Bmw E91 320d Problem z rozruchem w zimę.


pio2rek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam czy mój problem z odpalaniem może być związany z uszkodzonym przepływomierzem jak zdiagnozował mój mechanik ??? Tak mu wyszło po podłączeniu do komputera ( Ista ) .Świece żarowe ok filtr paliwa nowy.

Na filmie wszystko widać .https://www.youtube.com/watch?v=x5lWPApUvk8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak stwierdził ze świece ok?? moim zdaniem trzeba przyjrzeć się dla sterownika świec żarowych... dymi przy takim odpalaniu??

ps. paliwo świeże czy jeszcze letnie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik powiedział ze nie ma zadnego błędu od świec i od modułu grzania świec . Paliwo jest zimowe . Gdyby świece nie grzały wogule by nie załapał jesli by zapalił to nie równo by chodził przez jakie 10 sek. a on zapala i gaśnie . Ciekawi mnie tylko czy przepływomież steruje i wysyła sygnał do ecu o podwyżaniu dawki na zimnym silniku. Wiem też ze jest walniety bo skrzynia biegów podcina biegi troche a przepływka jest też w pewnym stopniu za to odpowiedzialna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świeca/świece...

To jest objaw padniętych świec. Gaśnie dlatego bo ecu widzi zwiększającą prędkość obrotową ale w komorze jest nadal za zimno żeby silnik zagadał. Odpala w końcu za którymś razem bo po przez takie chechłanie wzrasta temp.

Aaaa i sprawdzanie świec nie polega na tym, że podajemy kabelkiem + i jak iskrzy to znaczy, że świeca dobra ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mi się wydaje ze to świece stawiałem na to od początku . Tylko ze na komputerze nie ma błędu świec a ten mechanik nie sprawdzał ich manualnie tylko podpioł kompa i powiedział ze świece są ok.Kazałem sprawdzić każdą świece zeby wyjął ale on powiedział ze nie ma sensu skoro w ecu nie ma błedu świec żarowych. Tylko ze jak są spalone i moduł poda napięcie to według mnie błędu nie będzie.Chyba że się mylę...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem drugi raz filtr paliwa tylko ze u drugiego mechanika gdyż nie mam pewności czy poprzedni mechanik mi go wymienił ponieważ jak go teraz wyjeliśmy to cięzko w te stary niby wymieniony jest dmuchnąć czyli paliwo leciało z bardzo dużym oporem . Nie wiem czy te filtry tak mają ale wymieniłem na drugi . Ten nowy co był wyjęty z pudełka bez problemu jak się dmuchnie to jest normalna przepustowość . Na kompie były takie błedy : 19344 Kontrola ciśnienia rail w czasie rozruchu nie prawidłowe działanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.