Skocz do zawartości

Bmw 320d nie jedzie wiecej niz 180km/h i dymi


Tuniu1993

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kupiłem niedawno bmw e46 320d i odpoczatku mam z nia problemy. Auto po zakupie nie pojechalo wiecej niz 150km/h i pozostawialo za soba ogromna chmure czarnego dymu mieszanego z bialym . w aucie zostały wymienione wszystkie filtry oraz węzyki ktore wedlug mechanika mogly za to odpowiadac. Po wymianie Samochod pojechał 180 km/h i dalej ten sam dym . Oddałem bmw na regeneracje wtryskow bo okazalo sie ze laly zostaly zregenerowane na czesciach boscha. Zostały wymienione wszystkie swiece łacznie z przekaznikiem bo byl wadliwy. Po regeneracji wtryskow auto dalej rozpedza sie do 180 i tak jakby go cos hamowalo i zaczyna dymic na czarno ale bardzo delikatnie wiec nie wiem co dała regeneracja wtryskow. Mam tez wrazenie ze samochod dosc duzo pali bo zrobilem na polowie zbiornika 360 km a jezdze dosc spokojnie co wydaje mi sie dosc duzym spalaniem ale moze jestem przewrazliwiony nie znam tego auta jeszcze na tyle. Nie mam pojecia co jeszcze moze byc poniewaz wedlug dwoch mechanikow turbo jest dobre dlatego tez prosze o pomoc moze ktos juz mial taki problem ???

 

Z góry dziekuje za odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Podłącz pod kompa z inpa i sytuacja się rozjaśni, problemem może być przepływomierz.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Na pewno nie inpa tylko jakimś uniwersalnym, więc niewiele to daje.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie tak ogólnikowo podane nie ma nic do rzeczy ... ja zrobię na zbiorniku 1000km a zrobię też 500 - krótkie odcinki z mieście.

Rozkoduj vin to będziesz wiedział czy masz sterowanie elektroniczne turbo czy jeszcze nie.

Jak przedmówca pisał - musi być inpa i inne od bmw a nie ogóle badziewia do wszystkiego i do niczego.

 

Kupiłeś tak jeżdżącego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj jakie są obroty przy 100 na godzinę , bo może ktoś dyfer zmienił ?

Podłącz do kompa do takiego aby sprawdzić parametry podczas jazdy.

Jaka skrzynia ? czy z automatu nie zmienili na manual ?

Spalanie to niestety zapisuj lane litry i kilometry przejechane i to ze dwa zbiorniki do pełna, to Ci wyjdzie średnia.

Inna sprawa, auto masz bezpieczne , nie pojedziesz więcej jak 180 ;-)

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolot powietrza jest szczelny

Obroty sa w granicach 1900 1950 niepelne 2000 wkazdym razie. NIE mialem okazji jezdzic inna z dieslem ale np jak jade na 4 biegu i obroty sa mniejsze niz 2000 to auto prawie nie przyspiesza dopiero od dwoch wiem ze to moze normalne ale do tej pory jezdzilem passatem 130km i bardziej odczuwalem to przyspieszenie z kazdego biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

passat za to puchnie przy 3tys obr i więcej....

podczas jazdy odczuwa sie ze pastuch idzie lepiej ale jak postawisz pastucha obok i wezmiesz sie z rolki to pozamiatane

 

live data, błedy...

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolot powietrza jest szczelny

Obroty sa w granicach 1900 1950 niepelne 2000 wkazdym razie. NIE mialem okazji jezdzic inna z dieslem ale np jak jade na 4 biegu i obroty sa mniejsze niz 2000 to auto prawie nie przyspiesza dopiero od dwoch wiem ze to moze normalne ale do tej pory jezdzilem passatem 130km i bardziej odczuwalem to przyspieszenie z kazdego biegu.

 

Przed 320d miałem 4 lata paszkwila 130 km właśnie ... wyrywa, motorówka, koła piszczą, napoje się wylewają a potem cisza i nie jedzie.

Jak kupiłem 320d to inny driver na trasie wracał moim paskiem - z każdego biegu pasek nie dawał rady ... przy wyższych prędkościach to już w ogóle.

Słabe porównanie - w vw jest inna charakterystyka diesla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję odłączyć przepłwkę na chwilę i sprawdzić czy będzie lepiej. (kopcić może bardziej, ale może odczujesz różnicę w jeździe). To samo z EGR, u sibie latem wymieniłem zaworek na nowy a ostatanio zaczął kopcić przy każdym przyspieszaniu. Odłączyłem (zaślepiłem wężyk dochodzący do EGR (bo sam w sobie jest sprawny ) i jak ręką odjął - przy czym wyskoczył mi CHECK, ale nie ma obciachu jak ktoś za mną jedzie. Czeka mnie zakup PEIRBURGA za prawie 300 zł ale oryginału nowego a nie z allegro za 120.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.