Skocz do zawartości

318 N42 - Zregenerowany alternator ładuje 13,7-13,9V


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Klasyka tematu ...kupiłem zregenerowany alternator u siebie w mieście od znanego i popularnego 'zakładu regenerującego'.

Po czym pięknie i ładnie go zamontowałem.

Po wejściu w tryb serwisowy w zegarach (czyli 9.0 opcja):

Obserwuję, że ładowanie oscyluje w skali 13,7-13,9V (na wolnych obrotach, i przy tylko zapalonych światłach mijania) :|

 

Książkowo rzekomo powinno być: 14,3 - (max)14,4V

 

*Szwagier ma E46 320d i u niego (na wolnych obrotach + zapalone światła mijania) ładowanie oscyluje właśnie: 14,3-14,4V

 

Dodam że:

- na wyższych obrotach ładuje mi 14,0-14.1V

- na wolnych leciutko pulsują światła tylne lecz mocniej te pomarańczowe dwie diody u góry przy lampce (to mnie w sumie najbardziej denerwuje)

 

:arrow: Jak jest u Was?? możecie sprawdzić?

:arrow: Czy Diesel ma wyższe ładowanie??

Opublikowano
Mam 14,1-14,2 wg testu nr 9. Miernik pokazuje 14,17-14,21. Odczyty na wolnych obrotach. Na światłach praktycznie tak samo. Alternator Valeo 140A.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.