Skocz do zawartości

Nierówna praca silnika e39 525d 163KM


BohlenDieter

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowy na forum więc chcę się przywitać :) . Wiem, że było wiele podobnych tematów, ale nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem. Opiszę problem w punktach i proszę o porady:

- silnik odpala na mrozie normalnie,

- z rury wydobywa się normalny dym

- nie stracił mocy

- spalanie ma w normie

- na zimnym silnik pracuje normalnie

- po nagrzaniu się do temp. eksploatacyjnej i po zatrzymaniu się czyli na biegu jałowym silnik zaczyna nierówno pracować, raz pracuje równo zaś innym razem obroty falują.

 

Samochód był podpinany do komputera i nie wykazało żadnych błędów i mechanik mówił że wtryski w porządku. Co może być przyczyną falowania obrotów przy nagrzanym silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Identyczny problem miałem w swoim 525tds. Raz na jakiś czas na postoju falowały obroty, a przy tym występowały lekkie drgawki i ogólnie silnik klekotał jakby pracował na 3 garach. Okazało się, że miałem walnięty sterownik pompy wtryskowej. Wymieniłem i problem został rozwiązany. Najciekawsze jest to, że ten problem pojawiał się tylko jak jeździłem na polskim paliwie. Jak jeździłem po Niemczech i tam tankowałem to nigdy się to nie wydarzyło.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

idź do innego mechanika na kompie na pewno widać co jest nie tak jak falują obroty, błędów może nie być :?

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

2.5d a 2.5tds to całkiem inne konstrukcje, nie ma ich co porównywać.

"d" nie mam pompy wtryskowej i sterownika, więc to odpada.

Ja bym stawiał na problem z połączeniem elektrycznym na jakimś czujniku, w każdym razie celuję w coś związanego z układem paliwowym.

Dobrze było by podpiąć inpę i patrzeć jak zachowują się ciśnienia paliwa i korekty wtrysków w momencie kiedy silnik zaczyna się bujać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.5d a 2.5tds to całkiem inne konstrukcje, nie ma ich co porównywać.

"d" nie mam pompy wtryskowej i sterownika, więc to odpada.

Ja bym stawiał na problem z połączeniem elektrycznym na jakimś czujniku, w każdym razie celuję w coś związanego z układem paliwowym.

Dobrze było by podpiąć inpę i patrzeć jak zachowują się ciśnienia paliwa i korekty wtrysków w momencie kiedy silnik zaczyna się bujać.

dobrze gada :cool2: polać mu :clap:

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.