Skocz do zawartości

BohlenDieter

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525D 2001

Osiągnięcia BohlenDieter

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za radę, na dniach może usunę usterkę.
  2. Witam. W moim BMW e39 rozciągnęła się jedna opaska od zbiornika paliwa(zahaczyłem o coś) :( . Zbiornik w miejscu gdzie jest opaska nie opiera się o nią więc nie ma wsparcia. Czy taka sytuacja może spowodować urwanie się zbiornika i czy ''bak'' jest przymocowany jeszcze czymś innym np. śrubami do podwozia? PS. Zbiornik jest dzielony ( wał jest między dwiema częściami).
  3. Witam, jestem nowy na forum więc chcę się przywitać :) . Wiem, że było wiele podobnych tematów, ale nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem. Opiszę problem w punktach i proszę o porady: - silnik odpala na mrozie normalnie, - z rury wydobywa się normalny dym - nie stracił mocy - spalanie ma w normie - na zimnym silnik pracuje normalnie - po nagrzaniu się do temp. eksploatacyjnej i po zatrzymaniu się czyli na biegu jałowym silnik zaczyna nierówno pracować, raz pracuje równo zaś innym razem obroty falują. Samochód był podpinany do komputera i nie wykazało żadnych błędów i mechanik mówił że wtryski w porządku. Co może być przyczyną falowania obrotów przy nagrzanym silniku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.