Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem w trakcie szukania opcji do mojej 135i w kwestii szpery. Oczywiście sa opcje aftermakrketowe jak Quaife LSD ale koszt takiego czegoś to £1850 bo moja 135i jest w manualu i ring jest zespawany.

 

Z moich dotychczasowych poszukiwań na kilkunastu forach zagranicznych doszedłem do wniosku ze najlepsza opcja będzie szpera od m3 e9x DTC, gdyz ma ona najbliżej zbliżone przełożenie do mojego aktualnego.

 

Na 100% da się przerzucić cala rame z m3 wraz z zawieszeniem i hamulcami ale ja bym chcial tego uniknac gdyz mam juz aftermarketowe zawieszenie i chcialbym jednak zostawic standardowe hamulce. Z tego co sie orientuje jest to mozliwe, a pytanie no1 moje jest takie czy ktos moze to robil w Polsce? i ma ktos moze na zbyciu dyfer ktorego potrzebuje z osiami i walem?

Opublikowano
Ja tego nie robiłem, ale tak można to zrobić bez problemu. Słyszałeś kiedyś o BMW 1M ? :wink:

 

tak mozna bez problemu zrobic konwersje z 135i na 1m ;) body kit i zawiecha bo tak naprawde silnik jest ten sam

1m ma tak samo dyfer z m3, i robiac swapa mozna zestawac swoj wal napedowy z m3 i oryginalnego z 135i lub kupic ten od 1m ale z nimi jeszce wiekszy problem niz z dyfrem samym od m3 ;)

 

na 1m mnie nie stac wiec narazie zostane przy 135i i troszke sie pobawie z moca i zawiecha i napedem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Damian jednego sie nie wyciagnac otwartego parasloz du.. ale chlopaki u mnie beda sprawdzac kandydat juz jest jutro go lapna :mrgreen:
Opublikowano
Robiłem takie coś ale w e91 :P , myśle że w e82 zawieszenie tył jest takie same jak w e81 i e9x (mam takie zawieszenia na warsztacie i są identyczne)

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
dyfra z M3 nie mam ,, trzeba wymienić dyfer, półośki i zaadaptować wał od M3 , bo masz inne łączenie z dyfrem , Ja u siebie w e91 mam założone całe zawieszenie z M3 i przerobiony wał od M3 bo na skrzynie (manual) nie pasował :shock:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
ok dzieki, bede szukal dyfra dalej z oskami i walem w takim razie

Pamiętaj że M3 ma dwa przełożenia dyfra manual 3.85 i DKG 3.15 musisz dobrać najbardziej zbliżone , bo przekłada się to na przyspieszenie i V max

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

Tak tak pamietam i interesuje mnie tylko dkg gdyz mam u siebie manual aktualnie i wlasnie jest takie zblizone najbardziej.

 

Za woda chlopaki robili rozne manewry z LSD ale ja chce bez koniecznosci wymiany calej ramy.

 

Jak sie uda zdam relacie napewno, narazie pare mniejszych peojektow jak czyszczenie zaworow itp

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

dyfer juz lezy w garazu i czeka na montaz, mam caly wal z m3 ktory bedzie trzeba przespawac i mam juz firme ktora mi to ogarnie w sensownej kasie, osie w komplecie tez juz sa, musze tylko dokupic pare nowych srubke jeszcze z ASO i zabieram sie do roboty ;]

 

przy okazji bede montowal pare elementow z zawieszenia M3 dla poprawy stablinosci i prowadzenia mojej 135i

Opublikowano
Kup koniecznie stabilizator tył od M3 jest duuużo grubszy :D :cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
tak tak te inne czesci z m3 to wlasnie stabilizatory przod tyl, wachacze (LCAs) przod i tyl, i gumy pod rame tylnego zawieszenia na mocniejsze rowniez ;)
  • 4 lata później...
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Jak się zakonczyła ta historia udało się zamontować dyfer? Też mam 135i i chętnie bym uzbroił się w lsd.

dawno mnie tu nie bylo ale auto bylo zrobione i sprzedane ;)


szpera z m3 weszla jakby byla z fabryki ;) tylko wal byl robiony na zamowinie, zespawalem oryginalny z m3 z drugim z 320d (czesc od strony skrzyni)


photo1.jpg

photo2.jpg

photo3.jpg

photo4.jpg

photo5.jpg

photo6.jpg

photo7.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.