Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio miałem przygodę z wymianą łożyska.

Finał był taki, że półoś, łożysko, piasta do wymiany.

Dodatkowo rozładował się całkowicie akumulator i w baku były same opary paliwa.

 

Poskutkowało to wywaleniem sporej ilości błędów i przejściem w tryb awaryjny automatycznej skrzyni biegów.

 

Po wprasowaniu nowego łożyska, wymianie półosi, piasty, naładowaniu akumulatora i skasowaniu błędów wszystko teoretycznie wróciło do normy. Teoretycznie, bo trochę dziwnie zachowuję się skrzynia.

 

Odpalam samochód i ruszam. Biegi przełączają się płynnie (nic nie szarpie) ale wydaje mi się, że przełącza na zbyt wysokich obrotach. Najbardziej odczuwalne jest to w mieście, ale już na trasie nie. Problem jest też z trybem sportowym. Jadę załóżmy 50 km/h, przełączam na tryb sportowy manual i tu pojawia się problem bo wskakuje mi pierwszy bieg, a powinien ustawić wyższy.

 

Dodam, że mam instalacje LPG Prins.

 

Zacząć od resetu i adaptacji skrzyni biegów?

Opublikowano
Tak zrób adaptację przez jakiś czas, zanim skrzynia nauczy się twojego trybu jazdy, skrzynia może ciągnąć do wyższych obrotów przed zmianą.
E39 523iA, e46 coupe 330Ci 2004 r.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.