Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Albo ja zle widze ,albo jestem niedouczony.

Ogladalem sobie dzis sprezynki zawieszenia przedniego i zauwazylem,no wlasnier jak w temacie,prawy amortyzator jest pochylony do tylu a lewy bardziej wyprostowany.

zajrzalem do rysunku w ksiazce i tam tez mocowanie prawego do wachacza jest inne niz lewego,ale wole miec pewnosc.

Czy ktos douczy nieuka albo slepca? :P

pozdrawiam

Opublikowano

Hmmm ciekawostka. Poszedlem po ksiazke. Jakbys nie powiedzial to nigdy bym nie zwrocil na to uwagi.

Z rysunku w ksiazce wynika iz z prawej strony amortyzator jest monowany z przodu piasty a z lewej z tylu piasty. Wowczas faktycznie by byly inne konty. Jednak wydawaloby sie to watpliwe. Rysunek w ksiazce jest w sumie taki schematyczny.

Jednak ty moglbys to sprawdzic na swoim autku.

Opublikowano

Witam

U mnie tak wlasnie jest!

Z prawej strony jest polzony w strone kabiny a z lewej jest prawie pion.

Obejrzalem tez stara 524d,ktora stoi na tym parkingu ,i w niej jest identycznie.Natomiast po drodze zajrzalem do 7 i tam w miare normalnie.

Ale z rysunku wynika,ze tak musi byc.Widocznie cos trzeba bylo ominac, i to chyba z lewej strony auta,sam nie wiem dlaczego tak zrobili.

Moze to nie jest takie istotne,ale dla kogos co nie wie a bedzie kupowal bmw moze byc mylace.Stwierdzi,ze auto jest powypadkowe :)

Moze znajdzie sie ktos na forum ,kto wie o co tu chodzi/

pozdrawiam

Opublikowano
wydaje mi sie ze jest to zwiazane z rozkladem ciezaru samochodu ... gdyz zeby samochod pojechal potrezbny jest kierowcam, ktory czesto jezdzi bez pasazerw i wlasnie stad ten pochylony amorek :)
Opublikowano

Jakiś czas temu zauważyłem że te zwrotnice w E30 są jakieś dziwne, ale nie zgłębiałem tematu. Teraz po przeczytaniu tego postu poszedłem do swojego coupe i tam na oko wygląda że jest symetrycznie(E36).

Sam jestem ciekawy czym to może być spowodowane. To chyba nie chodzi o rozkład mas tylko o różne promienie zataczania.

Ciekawe czy w wersji angielskiej jest na odwrót. Bo jeśli tak, to wersje amortyzatorów na te dwa rynki różniłyby się. Chyba, że to jest sprawa tylko samych zwrotnic, a amortyzatory są takie same. Ciekawe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.