Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich ! ;)

 

Niepokoi mnie dymienie i żółty syf pod korkiem wlewu oleju. Bagnet sprawdzałem i wszystko ok, bez żadnych obcych substancji. Tylko pod korkiem robi się taka żółta maź. Dodam że robię teraz odcinki po 6km gaszę i wracam po ośmiu godzinach 6km... Słyszałem że może być to woda skraplana w silniku. Czy to możliwe ? Nawet sprawdzałem ( smakowałem to delikatnie biorąc na język ) jest bardzo gorzkie... No i jeszcze dymienie ... Przy rozgrzanym silniku w tej pogodzie nawet dymienie nie powinno ustąpić ? Nie jest to znowu jakaś tam chmura żeby włączać przeciwmgielne... Ale wolałbym się upewnić ;)

Dodam że jest to BMW e46 320i 99r

 

Dodaję także film i zdjęcia:

 

 

Przepraszam za jakość mogłem nagrać wieczorem przy świetle lepiej to widać. Teraz zresztą też... Normalne przy rozgrzanym silniku ? Zdjęcia i film robione dzisiaj przy obecnej temperaturze.

 

http://zapodaj.net/aef713b125812.jpg.html

http://zapodaj.net/07175fa213923.jpg.html

http://zapodaj.net/a74abeca61424.jpg.html

Opublikowano

Nie mam. Oprócz oleju ciemno brązowego żadnych innych naleciałości. Może autko za długo stało ? Zrób parę ostrych rundek na rozgrzanym silniku i możliwe, że zniknie.

EDIT: Przepraszam nie doczytałem, że robisz krótkie odcinki 6km. To może być przyczyną, silnik nie nabiera odpowiedniej temperatury roboczej i wydziela się maź jak na załączonym obrazku. Rozgrzej silnik do temperatury roboczej i daj mu ostro w... wiadomo w co. Gdzieś czytałem, że właśnie przez krótkie odcinki mogą być podobne objawy. Nic niepokojącego.

Jakim olejem zalewasz tak w ogóle i kiedy ostatnio go zmieniałeś ?

Opublikowano

Normalny obiaw przy jezdzie na krotkich odcinkach.

Jesli nie ubywa plynu chlodzacego to nic sie nie dzieje.

Jest zimno,silnik niedogrzany wiec troche wody sie skropli i "majonez" gotowy.

Przejedz dluzsza trase(albo pojezdzij dluzej po miescie) i wszystko wroci do normy.

Death is easy-You don't have to do anything.Life is that You have to face.


bylo e39 m52b20,e39 m52b25TU,e39 m52b25,e36 m43b18,e39 m52b20TU,e39 m52b28TU,e46 m43b19TU

Opublikowano
No to tak jak pisałem i kolega wyżej. Musisz przegonić ostro autko i znika ta żółta maź. Nie martw się tym problemem. Mógłbyś mi nagrać dźwięk rozgrzanego silniczka spod maski ? Chciałbym porównać z moim :)
Opublikowano
Jak w zimę robiłem kilkanaście km dziennie miałem identycznie. Pomaga trasa i majonezu nie będzie. Taksówkarze podobno na pracującym silniku odkrecaja korek by, się pozbyć wilgoci (na postoju) tak słyszałem, nie widziałem może ktoś potwierdzi. Mój dymi tak co roku w tych temp a czasami mocniej. Zależy od temp i wilgotności powietrza. W lato zero dymu.
Opublikowano

Dziękuje za wstawienie filmiku. W rewanżu daje oczywiście brzmienie własnego silniczka:

https://www.youtube.com/watch?v=EwrIK_w2FkU&feature=youtu.be

 

Mógłbyś powiedzieć mi jeszcze do pełni szczęścia jak Twoje autko zachowuje się po odłączeniu przepływki ? Tzw jakbyś mógł to się przejedź i powiedz czy odczujesz róznicę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.