Skocz do zawartości

BMW E91 320d 2005 WBAVU31080KZ03220 Wrocław


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Podrzucam kolejną trójkę do oceny. Wygląda całkiem nieźle, serwis robiony w aso...

Auto z końca 2005r., wpisany 2006r., ale właściciel powiedział o tym przy rozmowie telefonicznej.

Główną przeszkodą jest słynny, uwielbiany przez wszystkich M-PAKIET, którego oczywiście po rozkodowaniu vinu nie widać... :D .

Cena nie wygląda na super-ekstra okazję, ale jak na fajnie utrzymane auto, które okazałoby się w porządku to nie jest drogo.

Tyle z mojej strony, z góry dzięki za pomoc :)

Link: http://otomoto.pl/bmw-320-C34882471.html

Poniżej rozkodowany vin:

 

 

Daten für die Fahrgestellnummer: WBAVU31080KZ03220

Modellbezeichnung: 320d

Ausführung: Europa

Typschlüssel: VU31

E-Code: E91

Karosserie: touring

Lenkung: links

Türen: 5

Motor: M47D20O2 - 2,00l (120kW)

Antrieb: Heckantrieb

Getriebe: automatisch

Außenfarbe: Arktis Metallic (A34)

Innenraum: Stoff/leder Citrus/anthrazit (FFAT)

Produktionsdatum: 30.11.2005

Werk: München

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S2BFA BMW LM Rad Doppelspeiche 154 BMW alloy wheel, double spoke 154

S4AGA Interieurleisten titan matt Interior trim finishers Titanium matt

S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S851A Sprachversion deutsch Language version German

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S200A Entfall Katalysator Diesel particle filter

S205A Automatikgetriebe Automatic transmission

S240A Lenkrad Leder Airbag Leather steering wheel

S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering

S321A Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color

S386A Dachreling Roof railing

S417A Sonnenschutzrollo Tür hinten Roller sun vizor, rear door

S418A Gepäckraumpaket Luggage compartment package

S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours

S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip

S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S4AEA Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable

S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system

S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A Nebelscheinwerfer Fog lights

S521A Regensensor Rain sensor

S522A Xenon-Licht Xenon Light

S524A Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights

S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning

S540A Geschwindigkeitsregelung Cruise control

S563A Lichtpaket Light package

S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional

S612A BMW Assist BMW Assist

S620A Spracheingabe Voice control

S633A Vorbereitung Handy Business Preparation, mobile phone, Business

S6AAA BMW TeleServices BMW TeleServices

L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany

S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S8SPA Steuerung COP Control unit COP

S9AAA Aussenhautschutz Outer skin protection

Edytowane przez Math01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cóż z tego że w ASO "potwierdzony"... stuknęło mu 9 lat więc zrobił rocznie nim 196000/9=21777km ?

myśl logicznie, diesle takie jak ten robią minimum 35-40rocznie a bywa że i 70tys. Jak ktoś ma nim jeździć tylko tyle to woli kupić benzyne.

Ale Polak jak zwykle wierzy że trafił OKAZJE i jeżdzono nim do pracy 10km dziennie i raz w roku na wakacje nad Bałtyk :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód od 2-3 lat w Polsce, używany nie wiele z tego co powiedział właściciel.

Wszystko by się zgadzało, bo w Niemczech ostatni serwis był przy ponad 160k km.

Dalej wszystko wygląda bardzo podejrzanie, a ja się strasznie rzucam na "okazję" ?

Nie mam pojęcia, czy w Niemczech przy serwisach aż tak cofają liczniki, to byłaby chyba jedyna możliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze, gdzie napisałem, że oglądałem te auto?

Sorry, ale trochę paranoją wieje już w tym dziale. Każde auto bite, złe, kręcone, nie ma dobrych samochodów, Polacy tylko biorą okazje z m-pakietem !

Dla twojej wiadomości, wejdź na mój profil, zobacz, że mam też 2 inne tematy z innymi 320d, bo takiego szukam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pisałem że bite czy złe a jedynie że przebieg wydaje się b.malo prawdopodobny. Pomyśl nawet jak 3lata temu PODOBNO miała 160tys to teraz koles robil nią 12tys rocznie? Poza tym dla wielu Polaków 200tys to magiczny próg poniżej którego auto staje się atrakcyjne więc często kręcą na niec mniej niz 200.

 

Albo inaczej- powiedz czy szukasz e90 320d i zamierzasz niąrobić 12tys rocznie? Nie sądzę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo inaczej- powiedz czy szukasz e90 320d i zamierzasz nią robić 12tys rocznie? Nie sądzę

 

A to jakiś grzech? Mam 320d (co prawda nie e90 ale e46) i przez półtora roku zrobiłem ~16tys. Kupiłem diesla bo akurat jak kupowałem nie było sensownej benzyny a nie dlatego, że oszczędny. Uważam, że przebieg 10-20tys w Polsce jest realny a zweryfikować można go jedynie stanem auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy wlasciciel diesla zawsze robi duzo km. Nastepny juz nie koniecznie.
cóż z tego że w ASO "potwierdzony"... stuknęło mu 9 lat więc zrobił rocznie nim 196000/9=21777km ?

myśl logicznie, diesle takie jak ten robią minimum 35-40rocznie a bywa że i 70tys. Jak ktoś ma nim jeździć tylko tyle to woli kupić benzyne.

Ale Polak jak zwykle wierzy że trafił OKAZJE i jeżdzono nim do pracy 10km dziennie i raz w roku na wakacje nad Bałtyk :mad2:

Niekoniecznie . Swego czasu , także na Zachodzie panowala swego rodzaju moda na diesle i często auta zasilane ON kupowali ludzie którzy wcale nie robili dużych przebiegow .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w pl się kupuje diesla często do jazdy 5 km po miescie po dzieciaki do szkoly "bo diesel taki oszczedny" :mrgreen:

 

Tylko czasami jakby się chciało nawet kupić benzynę to nie ma w czym wybierać bo jest ich mniej i w konsekwencji kupuje się ropniaka. Inna sprawa jakoś nie zauważyłem by mój diesel jakoś bardzo cierpiał z tego powodu że nie robię nim dużo kilometrów i nawet nie chce się popsuć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze, gdzie napisałem, że oglądałem te auto?

Sorry, ale trochę paranoją wieje już w tym dziale. Każde auto bite, złe, kręcone, nie ma dobrych samochodów, Polacy tylko biorą okazje z m-pakietem !

Dla twojej wiadomości, wejdź na mój profil, zobacz, że mam też 2 inne tematy z innymi 320d, bo takiego szukam...

 

Jak chcesz to swoją będę za niedługo sprzedawać. E91 z 2007r (ale jeszcze na dobrym motorze M47) na bardzo bogatym wyposażeniu (xenon, czarna skóra, podgrzewane fotele, ogrzewanie postojowe, nawigacja, tempomat, bluetooth, czujniki parkowania przód tył, panoramiczny dach plus jeszcze dużo innych bajerów). Auto w oryginale, z potwierdzonym przebiegiem 209tys km, po wymianie turbosprężarki. Lato na alufelgach, zima na stalówkach. Cena tylko niewiele wyższa niż tutaj bo 42tys zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
math, koncząc wątek przebiegu bo stan tech. auta tylko w warsztacie sprawdzisz:

jezeli szukasz e90 320d z REALNYM przelotem 196tys to szukaj w rocznikach 2009-2010

 

Nie przesadzaj. Miałem ostatnio E46 320d 2005 rok z przebiegiem 154 tys. km i drugie 2003 rok z przebiegiem 165 tys. km. Wszystkie ładnie do sprawdzenia w ASO, do końca w Niemczech serwisowane. Oczywiście takie auta rzadko się pojawiają w PL bo nie da się ich sprzedać w okazyjnej, polaczkowej cenie, ale dieseli z małymi przebiegami w Niemczech jest bardzo dużo. 10-15 letnie auta potrafią mieć poniżej 150 tys. km i nie są to jakieś wyjątki. Inna sprawa, że takie samochody do tego działu nie trafiają. :) Wiem, że żadne moje auto tu nigdy się nie pojawi z wiadomych powodów. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.