Skocz do zawartości

e39 530d przekładnia hydrokinetyczna


pyotr99

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Chodzi ci o konwerter?

Zazwyczaj robi się zbyt duży uślizg (przy 120 na lockup na 5 biegu masz mieć 120km/h, mniejsza prędkość oznacza zbyt duży uślizg).

No poza tym np stojąc na wzniesieniu na "D" auto się stacza do tyłu, na równym nie chce samo podjeżdżać.

 

Łatwiej by było jakbyś napisał co z twoją skrzynią się dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy jakie zauważyłem to słaba reakcja samochodu na gaz silnik pracuje dobrze a samochód nie jedzie jest mułowaty choć czasem wystarcza lekkie muśnięcie gazu i pedzi jak szalony . Na D do tyłu się nie stacza ale jak coś leży pod kołem nawet maleńki kamyczek to bez dodania gazu nie ruszy szczególnie przy wjeżdżaniu go garażu cięzko przejechać próg ,czasem przy zjeżdżaniu z górki muszę dodawać gazu bo samochód zwalnia to samo dzieje się przy spokojnej jeździe po równej drodze trzeba utrzymywać obroty na 1900-2000 bo inaczej zwalnia nawet jak jadę 90km/h Dodam ze sprawdzałem inpą i błędów w silniku i skrzyni brak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.