Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chodzi ci o konwerter?

Zazwyczaj robi się zbyt duży uślizg (przy 120 na lockup na 5 biegu masz mieć 120km/h, mniejsza prędkość oznacza zbyt duży uślizg).

No poza tym np stojąc na wzniesieniu na "D" auto się stacza do tyłu, na równym nie chce samo podjeżdżać.

 

Łatwiej by było jakbyś napisał co z twoją skrzynią się dzieje.

Opublikowano
Objawy jakie zauważyłem to słaba reakcja samochodu na gaz silnik pracuje dobrze a samochód nie jedzie jest mułowaty choć czasem wystarcza lekkie muśnięcie gazu i pedzi jak szalony . Na D do tyłu się nie stacza ale jak coś leży pod kołem nawet maleńki kamyczek to bez dodania gazu nie ruszy szczególnie przy wjeżdżaniu go garażu cięzko przejechać próg ,czasem przy zjeżdżaniu z górki muszę dodawać gazu bo samochód zwalnia to samo dzieje się przy spokojnej jeździe po równej drodze trzeba utrzymywać obroty na 1900-2000 bo inaczej zwalnia nawet jak jadę 90km/h Dodam ze sprawdzałem inpą i błędów w silniku i skrzyni brak
Opublikowano
Padający hydrokokonwerter można czasem poznać po pisku/świszczeniu/gwizdaniu na zimnym silniku. Z kolei jak takie odgłosy występują są na ciepłym, to wtedy nie konwerter, ale za mało oleju w skrzyni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.