Skocz do zawartości

Turbina 2.5D


KTM71

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Miałem dużo szczęścia ponieważ sprzedający turbinę nie wiedział, że jest to turbina od 2.5D :shock: , oznaczenia turbiny identyczne jak moje , nawet z tego samego roku turbina :wink: . Wcześniej moja turbina nie powodowała ubytku oleju w silniku i też prawidłowo działała, jednakże strasznie "gwizdała" , co mnie wkurzało. Oczywiście zaczęła gwizdać od chwili likwidacji filtra DPF. Mówiono mi, że po wycięciu DPF każda turbina zaczyna gwizdać, że tak te silniki mają itd. Mnie ten gwizd irytował i wymieniłem turbinę.... i cisza :D , zero gwizdów . Turbina działa prawidłowo. Okazało się, że stara turbina miała dość znaczy luz na wirniku (łopatki całe nie uszkodzone). W poniedziałek jadę do tunera dostroić turbinkę pod silnik :D . Co jest przyczyną powstawania takiego luzu? Moja miała taki luz po przejechaniu około 170000km, natomiast ta którą kupiłem też jest z roku 2005 i nie myślę , że ma "najechane" mniej niż 100000km ( wróżenie z fusów he he) , ale turbina ta mi minimalny luz , a moja miała bardzo duży luz?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już rozumiem czemu tak się wzburzyłeś , że zamontowałem używane ori zamiast regenerować ;-) , ilu ludzi tyle opinii na temat regeneracji . Dla mnie najważniejsze, że "nie bierze oleju" , działa prawidłowo , nie ma luzów na osi i nie "gwiżdże" to są moje wykładniki zakupu. Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawidłowo exploatowane auto a w tym przypadku turbo wytrzymuje około 300tys km tak tez było w moim przypadku kupiłem nówkę za atrakcyjna cenę, prąwda jest taka ze po wycięciu DPF przy spuście wyła ale nie zawsze efekt rozpędzenia i wychamowania turbo, mysle ze dobrze zrobiłeś kupując Orginalna ale nadal urzywke regeneracja jest do dupy zrób tuna nie za ostrego i bedzie dobrze 500Nm powinno sarczyc. To ze 170tys km wytrzymała to moze byc wiele czynników ale to wszystko jest związane ze smarowaniem but na zimnym i gaszenie na gorącym po trasie zabujswo turbiny. Nowe turbo ma odchyły na wyważenie wiec nie ma powodów do paniki jesli jest luz.
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina zaczęła mi gwizdać po wycięciu DPF-a ( zrobiłem przy okazji chip). Naczytałem się i nasłuchałem, że tak jest po wycięciu DPF-a (pisałem wcześniej), jednak wymieniłem tak jak napisałem wcześniej turbinę i po wymianie ... cisza . Byłem już na zestrojeniu turbiny. Wyszło 230KM i 500Nm. Tuner powiedział, że turbinka "chodzi" prawidłowo. Także opowieści typu "tak mają" można między bajki włożyć!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.