Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

2-3 dni po wymianie tarcz + klocków z przodu, zaświeciły się kontrolki: wyłączenia kontroli trakcji (DSC) i żółty ręczny.

Komputer pokazuje: błąd czujnika obrotów.

 

Czujniki ABS sprawne, liczą poprawnie. Czujnik kąta skrętu działa. Na moście nie ma czujnika w tym samochodzie. Płynu hamulcowego oczywiście odpowiednia ilość.

 

Proszę o info:

 

1) Dobrze zrobiłem, że wysłałem już sterownik do sprawdzenia czy coś jeszcze mogłem wcześniej sprawdzić?

2) Czy podczas wymiany tarcz + klocków mechanik mógł coś uszkodzić? Nie sądzę, ale na wszelki wypadek pytam, to już nie pierwsza sytuacja, kiedy jedno jest zrobione, ale kolejne zaraz po tym pojawia się DO zrobienia....

Opublikowano

Okazało się, że padł czujnik bezpośrednio związany z DSC.

Zapomniałem jak się dokładnie nazywa, ale ma w swojej nazwie "poprzecznego" oraz być może "pochyłu".

Szukali go najpierw pod tylną kanapą, a znaleźli w końcu pod fotelem kierowcy.

 

Ktoś wie o co konkretnie może chodzić? Chciałbym go poszukać na własną rękę, bo mechanicy twierdzą, że nie ma go w internecie.

Opublikowano

Jesteś pewny, że część na zdjęciu, to dokładnie to, czego szukasz? Wg nr części jest to czujnik szybkości obrotów, który aktualnie został zastąpiony czujnikiem o nr 34 52 6 864 094.

 

Po wpisaniu hasła "czujnik przyśpieszenia poprzecznego" masz taką aukcję: http://allegro.pl/czujnik-przyspieszenia-poprzecznego-dsc-bmw-e46-i4801987389.html

Opublikowano
Czujnik przyspieszenia poprzeczngeo znajduje się pod fotelem kierowcy, odkręcasz fotel i uchylasz wykładzine. Miałem ten sam błąd, związany jest z czujnikiem skrętu koła kierownicy. Adaptacja go pomogła już dwa razy w ciągu roku. Sprawdź to u siebie.
Opublikowano
I tam właśnie się znajdował ten czujnik. Więc jednak przyspieszenia poprzecznego? Tak jak mówiłem, jest kłopot w nazewnictwie, zajmę się w poniedziałek adaptacją.
Opublikowano
Adaptacja jest prosta inpa i gotowe. Podejrzewam ze u Ciebie bedzie to samo co mi sie oprzydarzylo z tym bledem. Na Twoim miejscu zamowil bym kabel do diagnostyki i pobawil sie sam. Program z neta, masa tego. Kabel sie przyda do innych rzeczy a wiele na nim nie stracisz. Napewno sie zwroci gdy bedziesz znow auto mial podpiac pod kompa. A patrzac na roznych elektrykow samochodowych to jesli nie wiedza o co chodzi to sugeruja sie komputerem ktory nie zawsze ma racje. Jak ogarniesz sobie kabel i najzwyklejsa impe to pisz na priv a wytlumacze Ci jak zrobic adaptacje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.