Skocz do zawartości

Wymiana tarcz/klocków hamulcowych


mbetlej

Rekomendowane odpowiedzi

Mości Panowie. Zbliża się kres moich obecnych klocków, tudzież tarcz hamulcowych. Stąd też szukam opcji, która zastąpiła by obecne i być może poprawiła hamowanie. Polecono mi tarcze wentylowane oraz klocki ceramiczne. Jeśli macie doświadczenie w tym zakresie proszę o rady.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie kombinowałem, wstawiłem ATE Power Disc (dostępne również oficjalnie jako doposażenie OEM). Nawet nie świniły za bardzo pyłem, jak na nacinane. Rozumiem, że chodzi o zmiejszenie fadingu po paru okrążeniach? Bo jeśli chodzi o siłę hamowania, to po prostu większe heble.
20141104_063438-1.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ATE powerdisc (nacinane) i klocki ate ceramic - malo pyla, hamuja iezle, natomiast jak wszystkie inne tarcze ze sredniej polki, przy tej srednicy jak sie je dobrze dogrzeje to bija przy delikatnym hamowaniu.. ale to niestety wynika z konstrukcji zacisku i tarczy :-(

 

TapaTalking

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Po dłuższym rozeznaniu właśnie zdecydowałem się założyć do mojej E85 2,5si:

 

- tarcze nacinane Brembo przód + klocki Galfer

- tarcze ATE tył + klocki Galfer...

 

Wyszło cena/ jakość chyba całkiem znośnie...

a to jak zniesie to autko, to się okaże ;)

 

POZDRAWIAM FORUMOWICZÓW!

---

JayZet®

---

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.