Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przylacze sie do tematu, mam podobny problem z oryginalnymi srubami antykradziezowymi, a mianowicie nie mam do nich adapterka... co tu teraz zrobic?

Z tego co wiem jest kilka rodzai tych adapterow i zakup uzywanego to loteria...

Opublikowano
Prawdopodobnie gwinty w piaście puściły i zamiast wymienić piastę + łożysko, ktoś tanim kosztem rozwiercił i nagwintował otwory szpilek na m14 (fabrycznie m12x1,5)



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przylacze sie do tematu, mam podobny problem z oryginalnymi srubami antykradziezowymi, a mianowicie nie mam do nich adapterka... co tu teraz zrobic?

Z tego co wiem jest kilka rodzai tych adapterow i zakup uzywanego to loteria...

 

Poszukaj w książce serwisowej, być może będzie tam gdzieś ręcznie wpisany numer adaptera - instrukcja sugeruje taki wpis :cool2:

 

Natomiast jeżeli chodzi o śruby to dla spokoju kupiłbym komplet nowych oryginałów tak by mieć 100% pewności że nie zgubię koła w czasie jazdy.... :roll:

Opublikowano
ale wszystkie 4 kola przewiercil he he

a co tam, żeby wszędzie było tak samo :wink:



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano
Prawdopodobnie gwinty w piaście puściły i zamiast wymienić piastę + łożysko, ktoś tanim kosztem rozwiercił i nagwintował otwory szpilek na m14 (fabrycznie m12x1,5)

 

No tak właśnie pomyślałem ale we wszystkich kołach ?

A to ze tarcze chamulcowe mają inne wymiary niż powinny być seryjnie może mieć coś z tym wspólnego?

Opublikowano
Przylacze sie do tematu, mam podobny problem z oryginalnymi srubami antykradziezowymi, a mianowicie nie mam do nich adapterka... co tu teraz zrobic?

Z tego co wiem jest kilka rodzai tych adapterow i zakup uzywanego to loteria...

Niestety nie jest ich kilka tylko kilkaset ;) Inaczej zakup takich śrub mijałby się z celem skoro złodzieje kupili by sobie ich nawet 20 i wszystkie felgi ich ;) Spróbuj skontaktować się z poprzednim właścicielem, jeśli się da oczywiście, albo pojedź do ASO.

Poszukaj w książce serwisowej, być może będzie tam gdzieś ręcznie wpisany numer adaptera - instrukcja sugeruje taki wpis :cool2:

A w którym miejscu powinien być ten wpis zgodnie ze sztuką? Kupiłem niedawno takie śruby i chętnie u siebie uzupełnię.

Opublikowano

Niestety nie mam kontaktu z poprzednim właścicielem bo sprowadziłem ja z Włoch...

 

No nic zostaje ASO lub nabic jakis ampul na te sruby aby tylko je odkrecic ;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.