Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Nie jest wykluczone, że spotka mnie konieczność demontażu i ewentualnej wymiany głowicy w moim 520 E34 M20B20.

Mam w związku z tym pytanie czy głowica z w/w silnika z BMW serii 3 E30 będzie również pasować.

Drugie pytanie czy głowica od M20B25 jest taka sama?

 

Dziękuję

Michał

Opublikowano
z e30 będzie pasować, co do b25 głowica co nieco się różni ale na upartego też będzie z tym jeździć tak sądze. Sprawdzone troche na odwrót bo dół 2,5 z górą od 2.0 śmiga. 2,7 z górą od 2,5 również więc myślę że bez problemu tylko po co:)

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

Dziękuję bardzo

Jest jeszcze podejrzenie nagrzewnicy, ale do weryfikacji bo zjada około 0,5 litra na 400 kilometrów. Dywaniki nie są mokre, ale zapach jakby z płynu wg mnie jest wyczuwalny.

Opublikowano
... Dywaniki nie są mokre, ale zapach jakby z płynu wg mnie jest wyczuwalny.

Nie zawsze musi być widoczne cokolwiek na wykładzinie (zwłaszcza na podłodze, bo grubość gąbki w E34 jest bardzo duża). Np. w wersji ogrzewania Siemens (jest prawdopodobne, że taką masz), po jakimś czasie od wylania może pokazać się zaciek na bokach tunelu z obydwu stron zespołu nagrzewnicy, ale najpierw wyciekający płyn można zobaczyć wokół początkowych, harmonijkowych odcinków kanałów przy bocznych wyjściach skrzyni nagrzewnicy (to kanały ogrzewania przekazywanego na nogi pasażerów z tyłu).

 

Można to łatwo zobaczyć, zdejmując miśkowate panele boczne z obydwu stron zespołu nagrzewnicy, pod deską, nad tunelem środkowym. Gdy nagrzewnica wylała, płyn po tej czarnej harmonijce (i dalszej części kanału) może spływać pod grubą wykładzinę na blachę podłogi pod przednimi fotelami.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

OK Dziekuję.

W przyszłym tygodniu jestem umówiony na weryfikację (jakieś urządzenie podłączane do wlewu chłodnicy z barwnikiem do płynu, który może potwierdzić jego spalanie).

Ponad to obejrzymy czy coś na którejś ze świec nie widać oraz poproszę o weryfikację nagrzewnicy zgodnie z opisem.

Opublikowano
CO do wywalania płynu nagrzewnicą szyba przednia powinna być dość tłusta, zauważalnie i problemy z odparowaniem też raczej występują.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

Dziś samochód został w warsztacie na weryfikację.

Jechałem z domu cały czas z włączonym ogrzewaniem i nie czuję, aby w środku waliło płynem lub parowały szyby.

Zobaczymy, może tylko kwestia odpowietrzenia. Wskazówka temp. równiutko jak wcześniej tj. tuż przed pozycją pionową.

Opublikowano
Testerem na zmiane zabarwienia nic nie wyszło . Jednak po kolejnych 100 km widze ze płynu znow troche mniej. Ma ktoś jakies pomysly?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.