Drodzy, Mam E34 520i z silnikiem M20B20. Objawy nierówna praca na wolnych obrotach i niskie obroty na poziomie 600 rpm. Objaw występuje nie zawsze z reguły na ciepłym silniku. Ponad to wg mnie jest on nieco mało dynamiczny + do tego dosyć dużo pali 14-15 litrów na 100 km w mieście. Wg mojej oceny samochód dostaje zbyt dużą dawkę paliwa, której nie jest w stanie spalić. Silnik jako taki jest w mojej ocenie w bdb stanie (niedawno zrobiona głowica jeszcze przez poprzedniego właściciela), kable + świece, kopułka są praktycznie nowe (taką kupiłem). Zastanawiam się gdzie szukać potencjalnej przyczyny. Z tego co poczytałem w internecie to podejrzane za w/w mogą być sonda lambda, przepływomierz, czujnik temperatury powietrza dolotowego, potencjometr przepustnicy. Zacząłbym od wymiany czujnika temperatury powietrza dolotowego, chyba że ktoś ma inne sugestie oparte na własnych doświadczeniach (pytanie gdzie ten czujnik jest bo go nie mogę namierzyć). Dziękuję Michał