Skocz do zawartości

system too lean (bank 1/2)


kuzik84

Rekomendowane odpowiedzi

BMW e46 320i m54b22 gaz

Witam,

Do sporego zdenerwowania potrafi doprowadzic kontrolka silnika (chech engine). Mianowicie w kwietniu br. wymienilem sterownik podcisnienia (separator oleju) wezyki idace do i od niego poniewaz wyswietlania bledu jest sasysanie lewego powietrza i oleju do komory spalania. Decyzja sluszna z wymiana poniewaz membrama byla juz dziurawa i wezyk odprowadzenia oleju byl kompletnie zapchany przez maslo olejowe.

Oleju przestalo ubywac (przed wymiana 1l dolewki na 1200 km) teraz przejechane 3500 i olej w poziomie max. no ale wczoraj zapalila sie kontrolka. Moje pytanie brzmi czy ma ktos sprawdzony i szybki sposob na sprawdzenie szczelnosci ukladu dolotowego? Znalazlem filmik

Czy ktos dysponuje taka maszyka do wytwazania dumu w okolicach lodzi a moze ktos wie jak taka maszynke zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten koles z filmiku "Bullshitkorner" a maszynka do tworzenia pary na dyskotekach :lol: i jak ktos lubi niecenzuralne słowa to swietna okazja potrenowac :cool2:

On wymienil uszczelke i zle ja zamontowal i ponoc dlatego mial te błedy. Chociaz gdyby odpalił auto z podwinieta uszczelka to olej wylecialby w 2 minuty.

Jesli chcesz sprawdzic nieszczelnosc na dolocie to chyba najszybszym spsobem jest sciagniecie kolektora i dokładne obejrzenie, chyba ze masz wyciagniety wałek(wałki) rozrzadu to wtedy zrobisz probe szczelnosci.

Kazda metoda dobra nawet taka, pod warunkiem ze masz dziure jak lej po bombie. :norty:

Londyn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW e46 320i m54b22 gaz

Witam,

Do sporego zdenerwowania potrafi doprowadzic kontrolka silnika (chech engine). Mianowicie w kwietniu br. wymienilem sterownik podcisnienia (separator oleju) wezyki idace do i od niego poniewaz wyswietlania bledu jest sasysanie lewego powietrza i oleju do komory spalania. Decyzja sluszna z wymiana poniewaz membrama byla juz dziurawa i wezyk odprowadzenia oleju byl kompletnie zapchany przez maslo olejowe.

Oleju przestalo ubywac (przed wymiana 1l dolewki na 1200 km) teraz przejechane 3500 i olej w poziomie max. no ale wczoraj zapalila sie kontrolka. Moje pytanie brzmi czy ma ktos sprawdzony i szybki sposob na sprawdzenie szczelnosci ukladu dolotowego? Znalazlem filmik

Czy ktos dysponuje taka maszyka do wytwazania dumu w okolicach lodzi a moze ktos wie jak taka maszynke zrobic?

 

taką maszynkę możesz zrobić sobie łatwo w domu jak nie masz zioła i bonga :D

http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-zrobic-domowa-maszyne-do-dymu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem po probie szczelnosci przeprowadzona wytwornica dymu i ... niestety nic sie nie zadymilo . Podczas proby odkrecany byl korek wlewu oleju i dym buchal jak z lokomotywy . Wychodzi na to ze silnik mam szczelny albo sposob jest niemiarodajny. Wypadaloby sprawdzic na innym najlepiej nieszczelnym silniku. Ale do konkretow podlaczylem samochod pod inpe przeplywka liczy prawidlowo ,sondy dzialaja ,nie wypada zaplon ,rowne obroty wiec z czego bierze ten pier..... blad? Zkasowana zostala adaptacja i zrobiona nowa jezeli to nie bedzie to juz nie wiem sam co dalej. Wartosci dla bank1/2 przed adaptacja takie sobie tuz przed gorna granica po adaptacji w normie. Moze samochod mial zryta mape?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.