Skocz do zawartości

kuzik84

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E30 325i 1987
    BMW E46 320i 2001 Touring

Osiągnięcia kuzik84

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzieki za odpowiedz jestescie zajebis....ci Forum godne polecenie nie ma co
  2. A czy bylby ktos na tyle uprzejmy i wkleilby jakas uproszczona instrukcje jak to ogarnac
  3. Po obejrzeniu filmu na youtube z programatorem ak90+ wychodzi ze da sie tam przepisac kluczyki. Kolego krzysiek80r co masz na mysli?
  4. Witam mam problem a mianowicie wymienialem sterownik silnika w komplecie z ews'em zakupilem programator ak90+ celem wpisania starych orginalnych kluczykow. I mialo byc tak pieknie ale niestety programator czyta kluczyki czyta ews ale niestety nie moge wpisac kluczykow do ews. Robie wszystko jak w instrukcji program mieli ale na samym koncu wyskakuje komunikat Write Error . Mial ktos podobny przypadek? Czy macie namiary na kogos zz łodzi kto zajmuje sie takimi rzeczami?
  5. kuzik84

    system too lean (bank 1/2)

    Po 300 km na benie blad sie nie pojawil takze jestem dobrej mysli. Pojezdze na lpg i zobaczymy jak wywali to pedze do gaziarza ;).
  6. kuzik84

    Pomoc przy zakupie E30 !!!

    Witam , jezeli chodzi o blache to napewno oczy skieowac musisz na drzwi a raczej ich spod ,okolice nadkoli z przodu (dolna czesc blotnika jak rowniez progi i podloga pod nogami kierowcy / pasazera) , co jest rowniez wazne to czy kielichy z przodu nie puscily (spaw) w okolicach grodzi i podluznic czesty bol e30 no i oczywiscie tylne nadkola. A jezeli chodzi o szpachle to przydalby ci sie prosty tester do lakieru w celu jej wykrycia i pogladowki . A co do silnika to wycieki oleju ,panewki , twardosc wezy wodnych na rozgrzanym motorze ,no i oczywiscie jazda probna i kopniecie tych kucy ktore pozostaly ;)
  7. Witam , jezeli chodzi o blache to napewno oczy skieowac musisz na drzwi a raczej ich spod ,okolice nadkoli z przodu (dolna czesc blotnika jak rowniez progi i podloga pod nogami kierowcy / pasazera) , co jest rowniez wazne to czy kielichy z przodu nie puscily (spaw) w okolicach grodzi i podluznic czesty bol e30 no i oczywiscie tylne nadkola. A jezeli chodzi o szpachle to przydalby ci sie prosty tester do lakieru w celu jej wykrycia i pogladowki . A co do silnika to wycieki oleju ,panewki , twardosc wezy wodnych na rozgrzanym motorze ,no i oczywiscie jazda probna i kopniecie tych kucy ktore pozostaly ;)
  8. kuzik84

    system too lean (bank 1/2)

    Czyli najrozsadniej pojezdzic na benzynie?
  9. kuzik84

    system too lean (bank 1/2)

    A jeszcze jedno pytanie do ekpertow gazownictwa czy ten blad moze byc wywolany przez instalacje gazowa?
  10. kuzik84

    system too lean (bank 1/2)

    Witam jestem po probie szczelnosci przeprowadzona wytwornica dymu i ... niestety nic sie nie zadymilo . Podczas proby odkrecany byl korek wlewu oleju i dym buchal jak z lokomotywy . Wychodzi na to ze silnik mam szczelny albo sposob jest niemiarodajny. Wypadaloby sprawdzic na innym najlepiej nieszczelnym silniku. Ale do konkretow podlaczylem samochod pod inpe przeplywka liczy prawidlowo ,sondy dzialaja ,nie wypada zaplon ,rowne obroty wiec z czego bierze ten pier..... blad? Zkasowana zostala adaptacja i zrobiona nowa jezeli to nie bedzie to juz nie wiem sam co dalej. Wartosci dla bank1/2 przed adaptacja takie sobie tuz przed gorna granica po adaptacji w normie. Moze samochod mial zryta mape?
  11. Niestety co prawda to prawda.......
  12. Witam na sam poczatek sprobuj zmienic olej np. Valvoline vr1 racing 10w60ja jezdzilem na 5w30 i na 800 km dolewalem 1 l . Po zmianie na valvo 10w60 przejechalem ok.3500-4000 i na bagnecie nadal max. Jezelj to nie pomoze to szykuj sie na remont ktory ci pomoze albo i nie poniewaz slyszalem ze wymiana pierscieni i uszczelniaczy nie musi wcale pomoc. A jak zapytasz w ASO o przepalanie oleju przez te silniki to ci powiedza ze ten typ tak ma pokaza ksiazke z ktorej wynika ze silnik moze przepalic 0.7 l na 1000 km. Jednym slowem chcieli polepszyc m52 i spier....m54 przez wadliwe uszczelniacze i zapiekajace sie pierscienie przez zastosowanie innego rodzaju tuleji cylindra. Pytanie tylko czy zmiany konstrukcyjne tych elementow byly przypadkowe
  13. kuzik84

    system too lean (bank 1/2)

    BMW e46 320i m54b22 gaz Witam, Do sporego zdenerwowania potrafi doprowadzic kontrolka silnika (chech engine). Mianowicie w kwietniu br. wymienilem sterownik podcisnienia (separator oleju) wezyki idace do i od niego poniewaz wyswietlania bledu jest sasysanie lewego powietrza i oleju do komory spalania. Decyzja sluszna z wymiana poniewaz membrama byla juz dziurawa i wezyk odprowadzenia oleju byl kompletnie zapchany przez maslo olejowe. Oleju przestalo ubywac (przed wymiana 1l dolewki na 1200 km) teraz przejechane 3500 i olej w poziomie max. no ale wczoraj zapalila sie kontrolka. Moje pytanie brzmi czy ma ktos sprawdzony i szybki sposob na sprawdzenie szczelnosci ukladu dolotowego? Znalazlem filmik Czy ktos dysponuje taka maszyka do wytwazania dumu w okolicach lodzi a moze ktos wie jak taka maszynke zrobic?
  14. Plany ; troszkę gleby shadow line łącznie z szybami felga 18 bmw style 135 http://fotoo.pl//out.php?i=897139_fel.jpg planów niewiele ale mi w zupełności wystarczą może przyszłości m54 b30 :lol: :lol:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.